‏הצגת רשומות עם תוויות מירי קלסון. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות מירי קלסון. הצג את כל הרשומות

יום שבת, 14 במאי 2016

Interview looks from the past few months - מבחר של הופעות לראיונות עבודה מהחודשים האחרונים











יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

The one that got all the complements










I Wore this dress to the lunching of the first plus size magazine in Israel. The event took place at one of my current favorites designers - So Simple By Daphna Levinson. 
The dress Is the dress that was sitting in my wish list (and on my mind) for the longest time. And when I got a birthday gift card in may from my sister - that was the sign, Of course - My birthday was in may. But I had to get this dress - and the time and place - were to be determined. 

The complements that I received that evening and the next day when posting my #Ootd on my FB fashion groups were the sign - that I've hit that golden ratio.... not only did I feel like a fairy - but I looked fashionable and good. 
The flow of the dress - the fact that it's long on me... was perfect. I felt amazing. And this was the perfect opportunity to wear the dress - making sure that the whole look - was just right. 

People liked the dress - but also said that I LOOK GOOD. which is just as great. 

I was lucky. I was in the mood to to a Get ready with me video. :) 


The video is also a proud moment for me. I'm a small YouTuber - and I teach my self how to edit - getting a feel for what's right and the right length of videos. this is definitely one of my favorite videos of mine. 



יום שבת, 29 באוגוסט 2015

כתבה בלאישה, 17.8.15 - בלוגריות במידות גדולות


השבוע, התפרסמה בלאישה, כתבה על בלוגריות אופנה במידות גדולות. נפל בחלקי להיות אחת מארבעת הבלוגריות שהתראיינו לכתבה הזו. אומנם הצטלמנו לכתבה בשלהי אפריל, אבל תיזמון הוא חלק מהסיפור וכשפרשת קסטרו-אתי רוטר-לא בא לי למכור לשמנות, פרצה זה כנראה היווה את הרגע הנכון לפירסום. 


האמת שמעבר ל"מפגש פסגה" וארוחת צהרים מענגת עם מיי (גרף), הפוטשופ הקבוצתי היה פשוט משעשע.... מלא פוזות מפגרות וניסיון אדיר ליצור כימיה ויזואלית בין ארבעתנו..... דבר לא פשוט... אומנם בסוף התמונה הקבוצתית הייתה הרמונית מאוד מבחינתי, אבל בדרך גם עברנו דרך זה....


התחושה היא שפתאום מידות גדולות מקבלות עוד אחת מהדחיפות ההן. וזה עדיין מרגיש לי נהדר ולא נהדר. 

אנחנו עדיין לא נמצאים במקום ששאר העולם בבלוגספירה נמצא וגם שם אני עדיין לא מרגישה שקוראי בלוגי אופנה קוראים בלוגי אופנה פלאס סייז כמו שאני, כפלאס סייזית קוראת בלוגים שהם לא פלאס סייז. כלומר, זה נראה לי לגיטמי לחלוטיין להסתכל על בלוגריות במידה 0 ולשאוב מהן השראה. וכך, לא רק אני. אבל בשביל שמישהי במידה 0 תסתכל על בלוג כמו שלי בשביל השראה? לצערי אנחנו מאוד רחוקים מזה. 
הדיבור על מידות גדולות בארץ ממשיך לתפוס כותרות מדי פעם. 
כשמידה 42 נחשבת לגדולה, וכשיש התבטאויות מנשים שאמורות להיות אחת מהנשים הכי חזקות בתחום האופנה בארץ, על כך שמעל מידה 42 זה לא נראה טוב, מעידות שמשהו מאוד קלוקל. 

קודם כל, אני בסקיני באופן אישי נראית מעולה. 
שנית, יש דברים שנראים הרבה יותר טוב דווקא על מישהי במידה 44 מאשר על 34 (זוכרים מה כתבתי על גל גדות והטוסיק או המחסור בו ליתר דיוק?) 
שלישית, וכל הזמן אני חוזרת לזה. יש כסף בפלאס סייזיות. כי זה לא איזה חלק קטן ושוק שלא קונה. די להיפך. 

השמועות רוחשות מתחת לפני השטח ונראה שיש כמה רשתות שמתחילות "לבשל" משהו. ובאמת הגיע עד הזמן. וגם אם לא? 

לשמחתי הרבה, במהלך ה-4 שנים האחרונות התחילו לצוץ עוד ועוד אופציות מלבד אסוס. ורשימה מרוכזת עוד תבוא. אבל ממליצה בינתיים על רגל אחת לבדוק את: 
טונשינו (חכו לפוסט שתכף עולה עם השמלה המדהימה!)
וכמובן, So simple
















יום שלישי, 23 ביוני 2015

The one with the hunger for life and beauty

For years now I've suffered from various addictions. One of them is most definitely for food. Going through various phases of eating disorders was a part of it. 
My love for other things as also gone through this and it took me years to figure out that what I am - is hungry for life. 
The love, the passion, the color and beauty. It all comes down to this. 

Realizing that been hungry is just as part of me - was a very hard realization. Society teaches women in the 21st century - not only to take as little space as possible, but also - that are desires are wrong. That any women with a passion for food or sex or life itself - is wrong and sick. But it's only these women who really live. 
You don't have to go off the far and or to some extreme. And it's such a shame. 
I'm now 30. And Only now do I see how much I've missed out - trying to live life like the books and what still amazes me - is that many more women still do. 

We need to write our own book and life by our truth - not others. 
במשך כל כך הרבה שנים, סבלתי מכל כך הרבה התמכרויות. 
אחת מהם הייתה בהחלט התמכרות לאוכל. ההתמודדות עם הפרעות אכילה מגוונות במשך השנים, הייתה רק סימפטום חלקי של זה. 
האהבה שלי לדברים אחרים הייתה גם חלק, ולקח לי שנים להבין שאני פשוט רעבה לחיים.
האהבה, התשוקה, הצבע והיופי. הכל מגיע לזה בסופו של דבר. 

ההבנה שאני בסך הכל רעבה, וזה בסך הכל חלק ממני - הייתה מסקנה לא פשוטה להכיל. החברה מלמדת נשים במאה ה-21 - שלא רק שעלינו לתפוס כמה שיותר מקום פיזי, אלא שגם לתחושות ול"רעב" שלנו יש מקום קטן ככל האפשר, בין אם זה לאוכל, או לסקס או פשוט לחיים - מי שמעזה להיות "רעבה" היא פשוט חולה. אבל בפועל? אלו הנשים הרעבות שבאמת חיות. מגשימות ועושות. כי בלי רעב לחיים, לעשייה, להגשמה - אין משהו שידחוף קדימה. 
לא צריך לחיות בקיצוניות בשום דבר, וגם לא בדברים הללו. 
לקח לי 30 שנה להבין כמה פספסתי כשאני מנסה להפחית את הרעב לחיים. ומה שהכי מדהים אותי, עד היום, היא העובדה שיש כל כך הרבה נשים אחרות שעדיין עושות את זה, שעדיין מנסות לחיות לפי הספר שמישהו אחר הכתיב. 

במקום להבין שכל אחת מאיתנו צריכה לחיות את הספר של עצמה, ולחיות לפי האמת שלה, ושלה בלבד. 







יום חמישי, 17 באפריל 2014

לק לסופ"ש - מותג חדש Anny

כשהמותג הגרמני החדש נחת בארץ, ההשקה הקדימה את ההפצה. :-) כלומר, יצא לי להתנסות בלקים, במריחה בסטודיו עדי (שיינקין 5, תל אביב), וגם בקבלה של 4 לקים. את השלושה הבאים כבר יצא לי לקנות בעצמי.


בעיקרון ניתן למצוא את הלקים במשביר לצרכן ובסטודיוים שונים. המחיר הוא 45 ש"ח ללא מבצעים. 
אני הראשונה שתגיד לכם - לקים זולים. הכי טוב. הכל אותו דבר. אבל כשזה מגיע למותג הזה, כל שקל שווה. כיוון שהייתי צריכה לבדוק מלכתחילה קצת על המותג לפני שהגעתי להשקה, יצא שגם בדקתי סווצ'ים. ואני חייבת להגיד... שכל הצבעים והסווצ'ים - הראו צבעים עמוקים, חזקים, אטומים. למעשה, באירוע המריחה הגדול;-), הלקים הוכיחו שהסווצ'ים באינטרנט נאמנים למציאות. כמעט כל לק שנבחן היה אטום במריחה ראשונה.מריחה שניה רק חיזקה את זה. ואין מה לדבר בכלל על מריחה שלישית כיוון שלא היה בו צורך.

המותג הגיע אלינו מגרמניה, והיא בבעלות חברת מלו-ווילז הגרמנית אף היא. בעת ההשקה הראשונה שלי לחברה זו, בדקתי באינטרנט וכן העברתי את ארבעת השאלות החשובות שמבססות את עניין הנטול האכזריות לחברה עצמה. 
מכאן שמדובר בחברה נטולת אכזריות.

מעבר לזה, חשוב לציין שאין בלקים של אנני, את שלושת הרעלנים הללו שמצויים בלא מעט לקים.  

שני הלקים שנבחנו עד עתה הם: 

Pretty Women




זה הלק שנבחר על ידי בסופו של דבר בסטודיו ונמרח בצורה אחידה ויפיפיה (וגם ישרה, כיוון שלא אני מרחתי לעצמי;-)).
הלק החזיק מיום רביעי ועד יום שני בשבוע שלמחרת, בלי פגע! ממש ככה. העמידות של הלקים של אנני מוכיחים את עצמם ולגמרי מצדיקים את ההוצאה של 45 ש"ח. אפשר למרוח ולשכוח! 
הגוונים העמוקים והיפים הם חלק מסדרה של 114 לקים (נכון לעכשיו), כשכל 8 שבועות (חודשיים), החברה מוציאה קוליקציה קטנה של 8 לקים. מתוך כל קוליקציה נבחרים הלקים המוצלחים ביותר ומוכנים לסדרה הקבועה. משעממים הם לא. 

הבעיה היחידה עם הלקים האלה היא העובדה שקשה לבחור איזה צבעים, מעבר לזה, אין לי שום תלונות או השגות על המוצר. לגמרי מוצר מנצח. 





יום שבת, 12 באפריל 2014

The one that was inspired from Spring Showers

This morning started off so wired. We had Some rain in the morning time. The climate here is basically 2 season: 
Winter: Some rain - a little bit of snow up north (and maybe just a little in Jerusalem) and rain. dirty rain. icay rain. yak.  Temperatures stay above the 0 most of the time. 
And Summer: which is hot. REALLY HOT. and in this part of the country - it's also very humid. yak. 

But it does not rain in the summer (And when it doe's everybody's kinda of shocked). but for the few weeks at this time of the year it's kind nice out. not hot yet and maybe just a little cool. 
Can't justifie wearing summer outfits yet - So all white outfits have to wait just a little more - but white as and accent is just right. love the pink here. love these shoes from Asos (Proof to that is that i have 2 more colors besides the pink ones...;-)) 




As one can tell - the wind keeps giving me a "The wind beneath my wings" here.... the skirt is not a full circle - and that's the only reason why there's no exposure.;-)




Skirt: Asos \ Shoes: Asos \ Shirt: Renuer \ Bracelets: e-Bay \ Nail polish: Anny - Pretty Woman 


so the nail polish is pink. my eyes have pink Eyeshadow, my shoes are pink and the skirt is partly pink. but no - I don't match my nail polish to the rest of my outfits necessarily. it's just that I was in a pink mode - and since the nail polish just happen to be applied on this morning.... it was pink. 
Also - and I'm sure I'm not the only one - sometimes your nail polish color can inspire you to some color schema. so... yeah. Pink. 

But when is pink right if not for spring? :-) 







יום ראשון, 23 במרץ 2014

סקירת מוצר: Myoxy-Caviar Timeless Eye Contour של פבוניה בוטניקה, קרם עיניים לעור בוגר



כשאנחנו צעירות, העור שלנו מתוח, בריא, נקי. אין נפיחות, אין כהויות, הוא מלוחח והבעיה הכי גדולה שיכולה להיות היא שומניות יותר - מה שדווקא יכול להעיד על עור בריא יותר לאורך השנים. 

 אומנם אני בת 28, אבל כחלק ממסעי בעולם הטיפוח כולל גם את אימא. את הרגלי האופנה והאיפור שלי רכשתי בעיקר מלמידה עצמית, שאימא שלי נהגה להתאפר להופעות בלבד ולא ביום יום. גם הרגלי האופנה של אימא שלי... התקלקלו מאז שנות האוני' שלה. אז גם שם הייתה תרומה שלי, לדבריה אפילו. אחרי שלב מסויים, אימא שלי כבר מסוגלת לעשות קניות בגדים בהצלחה מסויימת, אבל עדיין מעדיפה לקחת אותי איתה.

כשזה מגיע לאיפור, אימא שלי, כמו הרבה נשים, מאוד מינמליסטית. היא דובקת במוצרים שעובדים לה ולא נוהגת לשנות אותם יותר מדי. בעולם הטיפוח, נראה לי שהיא פשוט לא מצאה את המוצרים האלה שעשו לה את זה. עד עכשיו. 

כשהציעו לי לסקור את המוצר החדש של פבוניה בוטניקה, הדגישו שמדובר במוצר לעור בוגר, וביררו אם יש לי נסיינית מטעמי. הייתי קצת ספקנית, כי אני שונאת לעמוד על אימא שלי והיא עדיין לא מורגלת בשימוש קבוע במוצרי טיפוח. לפעמים שוכחים וכל זה. 

אחרי שביררתי איתה שהיא מוכנה לקחת את ההתחייבות לנסות את המוצר לפחות כמה שבועות ברציפות, קיבלנו את המוצר. מההתרשמות שלי, מדובר במוצר משגע. יפיפיה, נראה יוקרתי. ואני אישית חולה על בקבוקים חלביים, אז מה הפלא? 

תוך כדי השבועות של השימוש האלה, שמעתי מאימא בעיקר - שהיא כועסת עלי. למה? כי מיכרתי אותה למוצר מדהים. שהיא ממש נהנת ממנו. (ושלא תטעו, כבר ניסתה מוצרים שונים שרכשתי לה שתנסה או שהעברתי לה הלאה מחברה שקיבלה להתנסות מוצר כזה או אחר). 
מדובר בקרם שמיועד לאיזור העיניים, ולדברי היצרן: 

"טיפול עיניים אנטי-אייג'ינג עוצמתי, לעור בוגר, המעניק מענה ממוקד לאזור העיניים בשלושה מישורים: טיפול בנפיחות, טיפול בכהויות וטיפול בקמטים מסביב לעיניים, קרם העיניים החדש שייך לסדרת "מיוקסי קוויאר" היוקרתית, שמוצריה מבוססים על נוסחה בלעדית הרשומה כפטנט, קרם העיניים משלב רכיבים משובחים מן הצומח ותמצית של קוויאר טהור, המהווה אלטרנטיבה צמחית לפעולת הבוטוקס"

כששאלתי את אימא שלי מה היא חושבת היא ענתה: I like it. 

כי זו אימא שלי די צפיתי לתשובה הזו. :-) ביקשתי פירוט וקיבלתי: "יש לקרם תחושה נעימה מאוד, לא שומני, ואני מרגישה בהבדל. אני חושבת שזה גורם לעיניים שלי להיראות פחות עייפות. אני יכולה לראות את ההשפעה של הקרם לאורך זמן". 

אני אוסיף שניתן לראות את ההשפעה של הקרם מבחוץ לפחות במישור אחד: העיניים מוארות. פתאום העיניים של אימא שלי מוארות. ושתבינו שהדבר לא פשוט בכלל, כי לאימא יש עיניים כחולות בהירות - העיניים שלה גם ככה מוארות. אבל פתאום העור מסביב כנראה פשוט... פחות עייף. 



"אני חושבת שהוא טוב יותר מהקרם הקודם שלי, הוא דומה אבל לקרם הקאוויר יש השפעה שהוא גורם לי להיראות הרבה פחות עייפה מהקרם האחר". 
אציין שהקרם הקודם שלה, נחשב מאוד כקרם עיניים, אבל לצערי הרב נופל בקטגוריה של המנסים על בע"ח. אני אף פעם לא דוחפת את אימא לקנות משהו רק בגלל זה, ואלו ההחלטות שלה, אבל אני תמיד מנסה לעזור לה למצוא חלופות טובות יותר. אז החלופה הזו בהחלט מתאימה, ואפילו מתעלה על הקודם. 

הדבר היחיד שאולי התקשתי לגביו היה המחיר. אבל, חשוב מאוד לציין שהמוצר מכיל כמות גדולה פי 2 ממה שמוצרי עיניים מכיל בדרך כלל. 30 מ"ל ולא 15 מ"ל כנהוג.  
כשלוקחים בחשבון כמה זמן לוקח לנו לסיים מוצרי טיפוח ובמיוחד מוצרי עיניים אז בכלל. 

הרבה נשים ונערות, לא זוכרות,שוכחות או פשוט לא חשבו על זה מעולם - שמוצרי טיפוח טובים באמת לא מצריכים שימוש בכמויות גבוהות. הדבר נכון במיוחד כשזה מגיע למוצרי לחות שונים. ואני אדגיש, שאיזור העיניים, הוא איזור סופר רגיש, והעור שם דק/עדין יותר - ולא מומלץ להעמיס עליו. לכן המוצרים שמיועדים לאיזור העיניים מיוצרים בדיוק במחשבה הזו. אבל חבל על המוצר אם אנחנו מורחות שם חצי צנצנצת במכה. 

אני כמובן מוסיפה לכל הסיפור הזה את העובדה שאני ודעת מיד לפי ההערות מהשירותים כשאימא מורחת את הקרם בבוקר, כשהיא אוהבת מוצר, וכשהיא ממש-ממש אוהבת מוצר. קרם הקאוויר בהחלט נופל בקטגוריה הזו.




בגלל שזו הפעם הראשונה שאני מדברת על פבוניה בוטניקה בבלוג שלי, חשבתי לעשות לכם היכרות קלה, ואולי בהמשך אפילו סקירה מעמיקה. 

"פבוניה בוטניקה" הינו מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי, אשר מוצריו מיוצרים במעבדות ביוכימיות משוכללות בשוויץ ובצרפת, והוא מיוצג ב- 100 מדינות בעולם אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני ספא מהמפורסמים ביותר בארץ ובעולם. פבוניה הינה חברה בארגון ORGANIC TRADE ASSOSIATION - ארגון אמריקאי המאגד חברות 'ירוקות' ובכללן אורגניות. תכשירי החברה הינם בעלי רכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן.

כמובן, שהמוצרים שלהם אינם מנוסים על בע"ח, ושהם שמים דגש על שימוש ברכבים טבעיים מן הצומח. הם גם מציינים כי "הפיתוח נעשה מתוך הכרת תודה לטבע  תוך הימנעות מניסויים בבעלי חיים והקפדה יתרה על תהליכים ידידותיים לסביבה, החל משימוש בחומרים ממוחזרים לייצור האריזות וכלה בהימנעות בשימוש במוצרי תרסיס, (איירוסול) הפוגע בשכבת האוזון. 

ניתן להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ. לפרטים נוספים: 1-800-350-333 www.pevonia.co.il


*המוצר התקבל לסקירה

יום שישי, 28 בפברואר 2014

The one from the Hagara Winter 14 presentation

When I sat down to finally upload these photos i was kinda of shocked. I look tribble! and I'm not referring to the outfit - but to the look on my face. these photos were taken slightly before I went thorough my recent-fibro-flare. I guess it showed after all. 

I'm grateful for my motivation to pull myself out of it. I've been calling it the After-Fibro-Flare-Funk. and for people with living-fibro, I think this is one of the most difficult things to go thorough. 
I'm working on a short video for my Fibro-Journey YouTube channel. So, If you care to see more - be sure to check it out. 

I'ts now February - and besides a stormy few days at the end of December - we haven't really had any sort of winter here. of course - this is not the best. in Israel - the winter is the "wet" season while the summer is dry. I mean - if it rains in May - it's kinda of wired. 
I'm starting to think that this is due to the face that I actually decided to give-in and buy sweaters. real sweaters. I've always hated spending money on winter cloths since winter isn't too long - and I've always preferred fun floral spring-winter. 
but since my recent self upgrade - to more "fashion" and less "fairy-type looks" - I found Pleasure in winter attire. but there's no winter!
Hoping - maybe we'll have a little winter in the time left. no rain also means bad things to the Agriculture here..... and that's never a good thing. 



Boots: Scope shoes\ Skirt: local boutique \ sweater: Asos \ Clutch: Oasis\ Earnings: Unknown







פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים