‏הצגת רשומות עם תוויות סטייליסטית. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות סטייליסטית. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 10 בינואר 2017

The one with my new 2016 Jeggings

אני מתה על החורף. רק בשנים האחרונות התחלתי לסבול מקור אמיתי ושנה שעברה איכשהו שרדתי בלי להוריד את הגרביונים שעוזרים לי להפוך כל מראה שמלתי לפחות קפוא (חוסר עבודה ואז עבודה במינונים נמוכים מלווים בדיכאון עם טייץ או שתיים כחלופה לגרביון.....). 
השנה החורף התחיל בעיקר בקור. פחות במה שגורם לי לאהוב אותו - הגשם. הגשם שחזר שבוע שעבר וכבר השבוע מצאו את עצמנו בעיצומו של סערונת קטנה, גורמים לי אושר. אני לגמרי מאלו שחייבים לצאת החוצה בגשם הראשון ולטבול את הרגליים שלי על המרצפות הקרות והרטובות.... איזה אושר. 


בגדול, התמונה הזו עלולה להזכיר לכן תמונה דומה... כן. זה אותם נעליים ואותו אפקט כללי עם עיצוב התמונה. אבל זה צבע אחר של הנעליים. הנעליים האלו, שנקנו לאורך מספר שנים מרנואר, ממשיכים להיות הנעליים הכי נחרשות ומוערכות אצלי בארון. הם בגובה האידיאלי מבחינת העקב שלהם ותופסים את הרגל שלי היטב. טרם ראיתי אותם העונה ואני מאוד מקווה שרנואר לא הפסיקו לייצר אותם. 




מה שיפה זה שכמה שהלוק הזה נראה לכאורה הכי עצלני, הוא כידוע - אצלי לפחות, אחד מהלוקים הכי קשים ליישום. קאז'ול שנראה לא מתאמץ, הוא הכי מתאמץ. אני אוהבת את הלוק הזה, וכשאני רואה אותו על בלוגריות אחרות כשהוא עם טאצ'ים אופנתיים כאלה ואחרים - אני תמיד משתוממת איזה אדיר זה נראה. 
הדבר הכי מפחיד מבחינתי זה להיות משעממת. לא רוצה להיות משעממת. אבל כשאני הולכת על מראה כזה, חשוב לי הטאצ'ים שימנעו ממנו לגלוש לעולם השיעמום, ומנגד, לקבל את העובדה שהמראה הזה, מחמיא לי כנראה הרבה יותר משמלה מתנפחת. 






יום שבת, 24 בדצמבר 2016

קניות לסוף השבוע: טייצים

האמת היא שטייצים זה בערך אחד הפריטים הכי שימושיים אצלי בארון.
זה פשוט נוח. זה מאפשר לי לשים משהו מחמם שהוא לא גרביון. לא צריך להיאבק עם האורך (בעיות של בחורה גבוהה), וקרעים. זה פשוט עובד.
זה מאפשר להפוך כל שמלה גבולית (שוב פעם - בעיות של בחורה גבוהה) - לטוניקה שמלתית בלי לחשש להיחשף יותר מדי.

הטייצים הכי נחרשים שלי נקנו מאסוס לפני 5 שנים ויותר. והנה בשלה העת. ויש בטייצי האהובים - חורים למהדרין.

הטייצים הסטנדרטים של אסוס הם אלו. הם חוזרים ומחודשים כל הזמן, ובמיוחד בעונת הסתיו.
הם עולים במחיר מלא 8.00GBP ולגמרי שווים את זה. שימו לב שהם לא עבים בטירוף מה שלדעתי דווקא מקנה להם יתרון.
לרכישה, 8 gbp  (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


ואם אתם כמוני, שוב, גבוהות מדי ותמיד מוצאות שהקצה של המכנס/ג'יינס/טייץ' הוא כ-מ-ע-ט אז לכו על הגרסה לגבוהות. :) הקרסולים שלכם יודו לכן.
לרכישה8 gbp  (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


ביום שישי, במקרה, שחר ביקשה לקפוץ לעונות. אחרי שהותירה שם סכום לא גדול מדי ביחס למספר הפריטים שלהם - היא הייתה צריכה השלמה בדמות של טייץ. לאחר מדידות וניסיונות, שתינו החלטנו. הבסיסי שלהם - שחור ומוצלח ובכלל לא יקר- הכי מוצלח.  (אם זכרוני אינו מטעה - 89 שקל ובליין הפרומו).  משום מה לא הצלחתי לאתר את הטייצים הכה מוצלחים האלו לרכישה באתר של עונות, אבל כן מצאתי אחד שממש אהבתי! 

במחיר של 60 שקל אין לי ספק אפילו שאלו נועדו להיות חלק מהאוסף שלי, ולכל הפחות באוסף הפיג'מות התופח וגדל שלי. 

לרכישה, טייץ כוכבים ללא תפר, במבצע 59.90 (במחיר מלא 179 ש"ח)



אני יודעת שההמלצה הזו עלולה להיות מפתיעה. אם יש משהו שסלדתי ממנו במשך שנים היו טייצים קצרים. בעיקר בגלל שאף פעם לא מצאתי טייץ ארוך אמיתי והכל היה מטבעו - קצר. נאלצתי להתפשר על שלושת רבעי. אבל הטייצים האלה שימושים מאוד. לבידוד נוסף, לחצאיות/שמלות שאוהבות לעוף, לחיכוך ירכים לאלו מאיתנו שממש חוטאות בזה, ו... לקיבוע משאבת האינוסלין שלי. 

רק 6 פאונד. לרכישה- Asos Basick legging shorts



ואם כבר טייצים קצרים... אני לא יכולה להסביר למה, אבל התאהבתי באלו. אולי כי הן מוסיפות משוה סקסי, אולי כי זה כמו מכנסונים עדינים אבל בלי חשש שיתגלגלו למעלה (כי הם לא יושבים בנקודה הנכונה בירך). אין לי מושג. זה פשוט מדליק בעיני.
לרכישה, 4.5 פאונד במבצע, (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)

אם חיפשתן את המראה הרטוב/עור - אז הנה אופציה מ-Next. אני אודה ואומר. יש לי זוג שרכשתי לפני הרבה זמן. אין לי מושג למה הוא לא עובד, אבל הוא לא. הוא לא יושב צמוד מספיק (לדעתי זה הסוד הראשון למכנסיים מהסוג הזה), והוא... חורק. בעיה מוכרת במכנסיים מעין אלו. אם רכשתן- מידדו באותו יום או למחרת. ואם הם חורקים ולו במעט, אין רחמים! מחזירים!




לרכישה, 28 gbp 



הג'ג'ינס האלו (ג'ינס+טייץ) שקניתי מתמנון (בואו לבדוק את ההול שהעלתי ממש השבוע!) הן פשוט אחת מהקניות היותר מוצלחות שיש. במידה XL, מחמיאים, יושבים טוב ולמרות שבאמת רציתי להתמקד בטייץ ההגדרה שלי הייתה הנוחות. ג'ג'ינס עדיין מהווים לרובנו ג'ינס ויש בהם "קשיחות" מסויימות. הג'ג'ינס הלו של תמנון כל כך נוחים... שנרדמתי בהם.
התמונה פה לא עושה צדק  בכלל (אבל בכלל!) לג'ינס המדהימים האלו. מתוך ששת ימי השבועע שקדמו לפוסט הזה, הם נלבשו 3 פעמים - כי הם לא רק נוחים - אלא גם מחמיאים!






מחיר מלא 70 ש"ח. במבצע כרגע - 49.90.


לסיום, הייתי חייבת להביא לכם את הטייץ הזה, כיף. מבדר.עדיין יכול לעבוד לרוב הדברים ואז כשמתחשק - לחשוף את ההפתעה על הטוסיק. :)

לרכישה, 8.50 gbp  ( (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


שבת גשומה ומופלאה. :) 
מירי

יום חמישי, 2 ביוני 2016

ootd 29 March 2016 הופעה יומית






כן. אני מודעת לחלוטיין ל"אווירה" על הרצפה. חתול שהתחרפן על חתול אחר ליד אוכל גרם לבעיה פה. תוך כדי צילומים לא פחות ולא יותר. 

השמלה הזו היא שיחוק מלורד קיטץ'. אני חייבת לציין לשבח את סניף אשקלון במיוחד. אני מודה שעל אף העובדה שיש לי לא מעט יציאות מוצלחות מלורד קיטש, שפעמים רבות גורמות לכך שאנשים שואלים אותי מאיפה הפריט (כמעט תמיד שמלה) - בסניפים אחרים אני פשוט לא מוצאת את עצמי. 

השמלה הזו היא שמלה שנורא התלבטתי אם לקנות לאחותי גם. ובסוף אני יודעת. שזו שמלה שאהנה ממנה מאוד (ובפרט במחיר), וכשימאס לי אחותי תעוף עליה (בשנים האחרונות הורשתי לאחותי לא מעט פריטים ואני מאוד שמחה על כך. קשה לי להיפרד מחפצים כמו שציינתי לא פעם - אבל כשזה ולך לאחותי זה לגמרי הופך את זה לקל יותר. כולל טוניקה שלבשתי פעמיים ואימא שלי לא הפסיקה לומר כמה זה יפה על אחותי... :P) 

שמלה: לורד קיטש (94 ש"ח!) 

נעלים: asos

האיפור כאן הוא אחת הפעמים הראשונות שהשתמשתי בצלליות של מייקאפ גיק. ומה אגיד ומה אומר. רק עכשיו יצא לי לרכוש אותם וההתלהבות שלי (גם שלושה חודשים לאחר מכן) לא פחתה לרגע. משהו שלא קורה לי בדרך כלל דווקא בגלל שיש לי הרבה יותר איפור מבן אדם נורמלי ושפוי). לא אפסיק לחשוק בעוד ובמיוחד שלאחרונה הנחתי ידיים על 8 מהסמקים הקודמים שלהם (אם ידעתי שהם מוצאים את אותם צבעים בדיוק בפורמולה חדשה, לא הייתי עפה עליהם כל כך מהר... :P)




יום ראשון, 29 במאי 2016

OOTD March 16 2016 הופעה יומית



אחד מהמראות שאני הכי אוהבת.

חולצה: תמנון
חצאית: So-Simple
נעליים: אסוס
משקפיים: Pieces
עגילים: Top10

לצערי, ההופעה היומית הזו סימלה את סופן של נעלי המנומרות שהתפרקו סופית אחרי שנחרשו עד דק. ניפרד מהן בכאב. 
משהו בצבע המנומר היה שלמות, בלרינה מבד ולא מבד מבריק (יש לי עוד מנומרות כהות יותר אבל מחומר מבריק). 
אני קשה נורא בפרידה מחפצים שאני אוהבת. ומצד שני- משתדלת מאוד להזכיר לעצמי. "זו רק נעל". ובאמת לסנן ולהיפטר ממה שנהרס. ועם זאת, למרות שאת זה סיגלתי לעצמי לא לאחרונה - זה רק לאחרונה שלמדתי שצריך ללבוש, להנאות ולהפיק את המירב מהפריטים גם במחיר של יהרסו. 

הרי מה הקטע בלהחזיק אוסף נעלים שלא נועלים אותם, נכון? 




יום חמישי, 26 במאי 2016

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים