יום רביעי, 17 באפריל 2013

The one with the mint pants and the big dairy







אני לובשת: 
מכנסיים: Renuar \ נעליים: Asos \ תיק: Oasis \ סוודר: Asos \ משקפיים: Prada

אחד מהדברים שאולי לא ידעתן (ואולי כן), זה שאני כותבת יומן כבר המון שנים. מגיל 9, ובאופן רציף מיום ההולדת 12 שלי. יש לי מחברות רבות אבל לא מאות. כל אחת מהן מיוחדת בפני עצמה וכשאני עומדת לסיים מחברת - אני בחיפוש חודשים לפעמים עד שאני מוצאת אחת שאני אוהבת. 
את המחברת הזו מצאתי בביג-דיל בראשון לציון. חנות שאני מאוד אוהבת, גם בשביל ערך הסקראפ שלה. 
אחת מהסיבות לתיקים הענקיים שלי היא שהמחברת הזו היא אחד מהדברים שאני תמיד מחזיקה בתיקים. ביחד עם אינספור עטים. (אובססיה, מה אוכל להגיד...). בגלל הסיבה הזו - התיקים שלי תמיד חייבים להתאים למחברת הענקית הזו. כן, למרות גודלה העצומה פשוט התאהבתי בה. וכן, היא אחד מהדברים היותר כבדים בתיקים שלי. באופן קבוע. אני בכלל מאלה שיש לה תיקים עצומים. אבל לפני זמן קצר התחלתי לגלות את חדוות התיקים הקטנים. וגם.. חדוות הקלאצ'ים. 
אבל בסופו של דבר, גם ביום הסתובבויות של יום שישי לסידורים אני מרגישה הרבה יותר בטוחה ומועצמת מזה שהמחברת שלי, משוש מחשבותיי, המקום האמיתי שבו אני יכולה להתבטא ללא חשש שמישהו אחר יקרא - לצידי. 
לאורך השנים היו תקופות מאוד עמוסות בכתיבה עם אינספור ימים שתועדו או תחושות מבלבלות שסחפו, אבל היו גם תקופות שלמות שנעלמו מרצף המחברות. בלוגים (מאז גיל 16-17, 2001-2002) החליפו לפעמים מעט מהעניין. במיוחד כי בלוגים היו פעם באמת "יומנים אישיים" אבל און ליין. בכלל, יצר הכתיבה הזה שהוא כל כך חזק ממני, תמיד מנחה אותי קדימה בחיים. ולכן אין לי ספק שזה לא אינסופי. אבל היומן. הוא תמיד שם. ללא הגבלה.



2 תגובות:

  1. הצבע של המכנס משגע !
    את הנעליים ישר זיהיתי , לצערי המידה לא התאימה לי והקצה המרובע גם קצת פחות.. אז הוחזרו לאחר כבוד לאסוס..

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת צבע משגע שפשוט מוציא אותי מדעתי באופן אישי. :-) אני פשוט חולה עליו! :-)

      הנעליים באמת מוצלחות כי אני חורשת עליהן. הולכות כמעט עם הכל. באמת חבל שלא התאים. :-(

      -מירי

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים