יום שני, 22 באפריל 2013

The one with the mint hat

אני מודה, מזג האויר הזה עומד לחרפן אותי. אני כבר לא יודעת מה לעשות והגוף שלי מגיב בבילבול משלו. השינה שלי הסתבכה לגמרי ואני לא מסוגלת לעמוד יותר מדי זמן בגלל כאבי ברכיים וקרסוליים בלתי נסבלים. אני מנסה להתנחם בזה שאני מרגישה אביבית וצבעונית בהתאם, אבל יותר מזה - זה כבר יותר מדי לבקש. 
אני לובשת: 
סוודר: Asos \ ג'ינס: Asos \ נעליים: רנואר \ כובע: e-bay

הכובע הזה... בצבע מנטה! הוא גם צמרירי קצת ולכן בטח שלא מתאים לקיץ. אז הצבע ביחד עם הצמרירות אומרות שהוא הכי הכי מושלם לתקופה הנוכחית. ותכל'ס, עד עכשיו לא חבשתי אותו כלל! אפילו שהוא היה אחד מהכובעים הראשונים שנרכשו השנה במסגרת טרפת הכובעים. :-) 
הג'ינס המודפס, הוא כנראה הכי נחרש שלי. אני אוהבת את שילוב הצבעים שבו, והאמת שאם מסתכלים מקרוב על הסוודר אז ניתן לראות שיש בדיוק את אותו מדרג צבעים בתוך הסוודר. אפילו שהסוודר הוא אחד מהפריטים הפחות מחמיאים בארון שלי, אין ספק שהוא נוח ומעולה. החורף היה החורף הראשון שממש הרשתי לעצמי סוודרים אמיתיים, גם במחיר של גזרת אמקור. כי לפעמים צריך פשוט שיהיה לך נוח.  








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים