יום שבת, 13 באפריל 2013

The one with the e-bay hat.


אני לובשת:
חולצה: asos.com / טייץ: asos.com / מגפיים: scope shoes / תיק: oasis / עגילים: top10  / כובע: e-bay. 




אם עוקבים בזהירות אחרי התמונות ברצף ממש רואים את השמש שוקעת מאחוריי. אלו היו דקות אחרונות שיכולתי לצלם, וכאמור, בגלל שמדובר בשקיעה, הצטלמתי דווקא בחלק האחורי של הבית, במקום האחרון שיש אור. כן, החצר שלנו חווה מראה של שדה פתוח בשנה האחרונה. משהו שמשמח מאוד את החתולים דווקא. 

הכובע הזה (ביחד עם אחיו התאום בצבע אדום), הוא למעשה אחד הכובעים הראשונים שקניתי בטרפת הכובעים שחוויתי השנה. הוא היה מסוג הפריטים הסיניים האלה שרואים בהמוניהם. רק שכשרציתי להמליץ לתמר על המוכר, גילתי שכבר אי אפשר לאתר ולו כובע אחד כזה. וחבל שכך. המחיר היה זול ביותר ויש לו צורה בהחלט שווה. הוא קשיח ולא רך מדי, ובהחלט הייתי אומרת שיש לו סגנון משלו.
את החולצה אגב, בקושי לבשתי. למרות שאיך שראיתי את השרוול המגניב שלה באסוס, שלא לדבר על הצבע הורסטילי, הייתי חייבת שהיא תהיה שלי - היא נשכחה בתחתית הערימות בדרך כלל. סידור מחדש של הארון ובפרט החולצות שלי -בצורה שמאפשרת להם לנשום מעט, הוציאה את החולצה הזו לאור מחדש. בהחלט שווה לדעתי. 



2 תגובות:

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים