יום שבת, 20 באפריל 2013

The one with the broken toe




אם הבנתם כבר מהכותרת, שברתי בוהן. את התמונה המזעזעת אחסוך ממך. מדובר בבוהן הרביעית בכף הרגל השמאלית. מזל. מזל כי זו לא הזרת. הבוהן המדוברת תמוכה על ידי חברותיה מצד ימין ומצד שמאל, ובין כה וכה אין מה לעשות עם בהונות שבורות. לא, לא חובשים אותן בגבס. פשוט נותנים להן הזדמנות להתאחות. לבד.
איך עשיתי את זה? נכנסתי בסורגים בחלון-דלת של הסלון אצלנו בבית, במהלך חול המועד פסח. כן. הייתי במעין הליכה נפילה-התרסקות ופשוט... נכנסתי עם כף הרגל בסורג. מכיוון שאני אנושית והעובדה כי קיבלתי מכה בבהונות כף הרגל, איננה חדשה לי, לפתתי את רגלי וחיכתי שאותה תחושה-חדה תעבור. אבל תחושת הכאב החדה המוכרת מבוהן שנתקלה ברהיט - לא עברה. היא הלכה והתחזקה. היום הביא איתו גם השתחרות כל האיזור בכך הרגל, וכמובן - הבוהן עצמה.

כאמור, אין מה לעשות, אז אני רק מחכה בסבלנות.
כמובן שבוהן שבורה, שלא לדבר על קרסול שעדיין מחלים מנקע (בכף הרגל השנייה.... :-P), מכריחים בחירות הנעלה מאוד מסויימות. למרבה הפתעתי, אחד ממכשירי העינוי הכי גדולים הם נעלי הספורט ונעלי בובה דווקא. על נעלי עקב גבוהות - אין מה לדבר, כיוון שהן דוחפות את הרגל קדימה ושמות לחץ על הבהונות באופן כללי. הפיתרון היה מצוי ברכישה חדשה יחסית. מקסטרו. דווקא. כן. קסטרו. מדובר בסנדל העונתי שלהם, שמגיע בשני צבעים, או ארבעה, תלוי איך מסתכלים על זה.
הנעל עצמה תופסת את הרגל בצורה אידיאלית, רצועת קרסול מעגנת את הנעל שלא "תרקוד", והעקב מדוייק וקולע. התוצאה היא, שאם חשבתי קודם לכן שאחרוש על אלו בגלל הנוחות, כעת, התחושה הזו התחזקה בעקבות הצלחתן בקרב בהונות שבורים, כאלו ואחרות. :-)


חוץ מהנעל של קסטרו, אני גם חורשת על ארבעת הזוגות הללו שלי מרנואר, הן גם סבילות בצורה יחסית אפילו שהן סגורות מקדימה.... :-) 






אני לובשת: 
ג'גיגנס: Asos \ נעליים: Renuar (נמצאים במומלצי החודש שלי לחודש מרץ) \ גופייה: Jamp \ ג'קט: Asos





4 תגובות:

  1. אויש! כואב!!
    החלמה מהירה יקירה :-)
    ולדברים החיוביים - הג'קט שלך לא פחות ממושלם! צבע והדפס נהדרים!!
    והאיפור שלך מהמם :-)
    נשיקות ושבוע נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! לשמחתי הבוהן כבר בהליכי החלמה, הקרסול מלפני חודשיים היא מה שעדיין מציק... :-P


      הג'קט מושלם וכשראיתי אותו באסוס הייתי חייבת אותו. רק עכשיו משום מה שלפתי אותו מהארון... :-)


      -מירי

      מחק
  2. את נראית נפלא :)
    תרגישי טוב!

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים