יום ראשון, 29 במאי 2016

OOTD March 16 2016 הופעה יומית



אחד מהמראות שאני הכי אוהבת.

חולצה: תמנון
חצאית: So-Simple
נעליים: אסוס
משקפיים: Pieces
עגילים: Top10

לצערי, ההופעה היומית הזו סימלה את סופן של נעלי המנומרות שהתפרקו סופית אחרי שנחרשו עד דק. ניפרד מהן בכאב. 
משהו בצבע המנומר היה שלמות, בלרינה מבד ולא מבד מבריק (יש לי עוד מנומרות כהות יותר אבל מחומר מבריק). 
אני קשה נורא בפרידה מחפצים שאני אוהבת. ומצד שני- משתדלת מאוד להזכיר לעצמי. "זו רק נעל". ובאמת לסנן ולהיפטר ממה שנהרס. ועם זאת, למרות שאת זה סיגלתי לעצמי לא לאחרונה - זה רק לאחרונה שלמדתי שצריך ללבוש, להנאות ולהפיק את המירב מהפריטים גם במחיר של יהרסו. 

הרי מה הקטע בלהחזיק אוסף נעלים שלא נועלים אותם, נכון? 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים