יום שלישי, 25 במרץ 2014

the one from the Com il fout fashion show - TLV gindi Fashion week















I have to say - this is one of my favorite outfits lately.
I'ts one of the outfits that I have planned out in my head for a while - something that I actually do often - I also plan scrapbook layouts in my head quiet a lot. 
but fashion - unlike scrapbooking can be a little different to execute - because when scrapbooking doesn't work - you just leave it alone. but when an outfit doesn't work - you still have to get dress. 

I wore this outfit for a fashion show during the first fashion week in Tel-Aviv. (and yes there TWO fashion weeks - about 2 weeks apart from one another...).

אני חייבת לומר שזו אחת מההופעות החביבות עליי לאחרונה. 
זו אחת מההופעות שאני מתכננת אותה בראש וחושבת עליה ומלטשת אותה, והאמת שאני נוהגת לעשות את זה גם בתחום היצירה שלי - סקרפבוקינג. אבל במקרה של אופנה - בניגוד אל יצירה, כשזה לא עובד, אני יכולה פשוט לעזוב את זה. באופנה - לא. כי אני עדיין חייבת להתלבש. 

ההופעה הזו נלבשה לתצוגת האופנה של קום איל פו, לשבוע האופנה גינדי בתל אביב. (וכן, אם לא ידעתם - אז יש שני שבועות אופנה בתל אביב, במרחק של כשבועיים זה מזה).


clutch: asos \ Top: Asos \ Shoes: Asos \ Lace Boomer Jacket: Hagara (IL) \ Cuff: E-bay

this Lace boomer Jacket is probably one of the best buys for this season. it's black and made out of qulity lace - it's just a Thorw on peace that always work. it's a wonderfull peace becuese it look elgent but feel casual - which is a key peace for any women on-the-go. 

ג'קט התחרה השחורה הזה הוא כנראה אחת מהרכישות הכי מוצלחות שלי לעונה הזו. הוא שחורה והתחרה איכותית - והוא פשוט פריט שזורקים עלייך ויוצאים מן הבית והוא תמיד עובד. זה פריט מאוד מוצלח בגלל שהוא משדר אלגנטיות אבל נוח - כמעט כמו טרנינג. אחת מהמפתחות שאני נותנת במהלך מפגשי הסטיילינג שלי ללקוחות פרטיים הוא זה. 
(ניתן ליצור קשר עימי לקביעת פגישת ייעוץ והתאמת סדנאות סטיילינג מתאימים). 

2 תגובות:

  1. את נראית מדהים!!
    ממש אהבנו את הלבוש והנעליים ההורסות!
    XO ורה ורוני

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים