יום שבת, 1 במרץ 2014

Designer show case: Diane Von Furstenberg | תיק מעצבים: דיאן וון פוסטנברג



דיאן וון פוטסנברג (Diane Von Furstenberg), היא מהמעצבות שאני מתחברת אליהן מאז ומתמיד. לפעמים יש מעצבות או קוליקציות שאני מתחברת אליהן. וכשזה קורה פעם אחרי פעם, אני מוצאת את עצמי מעמיקה מבט אל תוך הקוליקציות של המעצבים הללו. 

כשמסתכלים על הקוליקציות של דיאן וון פוסטנברג לאורך השנים, אין ספק אפילו שהסגנון שלה ניחן בנשיות הנינוחה, הקלאסית אבל ליום יום, כמו שאני שואפת. וכשמסתכלים על אחת מנקודות ההצלחה הכי ידועים שלה - זה בכלל לא מפתיע.  ב-1974 היא הציגה לעולם האופנה את שמלת המעטפה העשויה מבד ג'רזי. ההצלחה לא איחרה לבוא. את הסילואטה (צללית), של השמלה כמו גם העובדה שהיה מדובר בבד שלא דורש גיהוץ, או שום התאמה מיוחדת - העריכו עד כדי כך, שהשמלה שלה נכנסה למוזיאון המטרופילן לאומנות. 

בתצוגת האופנה האחרונה שלה בשבוע האופנה בניו יורק, הציגה דיאן וון פוסטנברג קוליקציה מרשימה, שחלקה נועד לייחד ולתת מקום - לחגוג את שמלת המעטפת שלה מ-1974. 

Diane Von Furstenberg is one of the designers that I've always been drawn too. Sometimes they're are designer or a collection that I like - and when it happens over and over - I find myself looking further into these designers. 

When you look at Diane Von Furstenberg work over the year - It's clear to me - that her style is full of feminine grace - casual classic and yet - it works for daily wear. This is even more clear when looking at one of the pivotal points: the warp dress. In 1974 she presented to the world the jersey warped dress - the silhouette was perfect and so was the fabric - comfortable to wear and easy - no ironing. This was such a success that here dress is now part of the Metropolitan museum of art- exhibit. 

Her recent fashion show - NEFW - showcased an amazing collection- part of it - dedicated to the warp dress. 

שמלת המעטפת היא שמלה נצחית שכל אישה צריכה שתהיה לה. משהו בגזרה הזו, היא מסוג הדברים שאני ממליצה עליו לכל לקוחה וכל אישה. קחי את הנשיות שלך בנינוחות. את יכולה ללבוש כל דוג' שתרצי, עם עשרות וריאציות על הקולר, השרוול ואורך השמלה. אבל איכשהו - זה תמיד עובד. 

ההשראה לתצוגת האופנה הנוכחית שלה הייתה מושפעת מלהקת הבלט שלSergei Diaghilev’s Ballets Russes, אבל גם חגיגת שנות ה-40 לשמלת המעטפת - שאת ההשראה שלה, היא קיבלה מחולצות המעטפת שבלרינות לובשות. 

את התצוגה הייתי מחלקת לשניים: החלק מהראשון צבעוני, בשלל צבעי ג'ול עמוקים, עם שילובים לא רגילים. 
החלק השני, מוזהב כולו. לחלוטיין תומך בטענה שלי שא. אפשר ללבוש זהב גם ביום-יום, וב. שזהב יכול לתפקד בתור צבע נייטרלי באופן מעולה.

The warp dress is that dress that every modern women should own. I always recomend to my clients to get at least one warp dress. with endless version with difrent colloars, sleeve length and dress hem - and never ending patterns - it allways, somehow - works. 

the inspirtion for her curent fashion show is the Sergei Diaghilev’s Ballets Russes - which connects into the warp dress's inspirtion - from the little sweaters that ballet dancers wear.

the show can be devied into 2: 
the first part is colorfull and very inspired from patterns and shapes, while the scoend half is golden; proving 2 things that i like to say. the first is that gold can be worn as day wear - and scoend: that gold makes a good nautal color as well. 














עוד סיבה אינוספית לאהבה שלי כלפי דיאן פון פוסטנברג, היא השימוש הלא מפחד שלה מצבעים. לא כאתגר, לא כטרנד, אלא כעובדה מוגמרת. צבעים הם האופנה, לא טרנד. 









תגובה 1:

  1. דיאן הזאת פשוט מדהימה, גם בתור אישה וגם בתור מעצבת!
    הקולקציה מדהימה!
    XO ורה ורוני
    http://wattwewear.com/

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים