יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

The one from the Antonym Makeup brushes event



אני נורא אוהבת את השמלה הזו. ארוכה, מקסית אמיתית, אפילו על 1.75 שלי, ועוד עם נעליי עקב, ורכה, נשפכת, עדיין שומרת על מותן, עם עיתור בחזה, שמבטל את הצורך בשרשרת.... אחת מהתכונות הכי מרשימות של השמלה הזו הייתה העובדה שאני לגמרי מסוגלת ללבוש אותה ביום-יום וגם לאירוע שכזה.
בכלל, אני חובבת מאוד את העובדה שמדובר במשהו כמעט-כותנת. אולי בגלל הצבע, אולי בגלל השיפון. אבל אני חלשה לדברים כאלה. לכן, גם במחיר מלא ברנואר, היא נרכשה ללא חרטה ובאהבה גדולה נוכסה לארוני הלא-קטן-בין-כה-וכה.







אני לובשת:
שמלה: רנואר \ נעליים: רנואר \ צמיד: Asos \ קלאץ': Oasis


אירוע אחר הצהריים, שהרגיש לי יותר כמו אירוע חברות טובות. למקום הגיעו מיטב הבלוגריות עם מיטבן מחלצותיהן, לשיחה מאוד רועשת (סורי שחר), חשיפה של המברשות, כולל ליטופים וקריאות השתוממות, והכרה של המותג. כשהזמינו אותי אמרו לי שמדובר במברשות איפור אקלוגיות נטולות אכזרית. יאיי!
כשהתיישבתי וקלטתי את המברשות הראשונות ממש, מיד נפל לי האסימון. יעל עקובי כתבה על זה כבר! בפוסט שלה על איפור נטול אכזריות היא ציינה אותם בתור אחד מהמותגים לבדוק ולרכוש.

אחרי שקצת הסתבכתי עם המונית (ראה ולוג לחודש אוגוסט....), שלחו לי מונית אחרת והגעתי למקום. לאוכל ובנות הומות. מה זה הומות? תרנגולות...;-) אחרי שישבנו, פטפטנו עברנו לשמוע על המותג. על השולחנות מולנו הונחו המוצרים השונים של אנטונים, בדגש על המברשות. מוצרי האיפור עדיין עוברים את התהליכים הביורקטיים של המדינה ולכן יתעכבו קצת.... מזמזמנו, מיששנו, ואני מיד התיישבתי מול הסט המיני הורוד. מה שמשך גם בנות אחרות. כמה מפתיע. :-)

עוד על המותג אפשר לקרוא בפוסט הראשון שפירסמתי.


ראו! ורוד! עכשיו במחיר 279 ש"ח לכבוד החגים. 




בית הישג, בניין משגע, ברוח שיינקינת לחלוטיין. מעוצב מדהים, וגם מהווה בית לחיילים בודדים שגם בהמשך ממשיכים להיות מלווים על ידי הפרוייקט.

מיכל פורטמן, ורד הורן, שחר גפני, מורן טרסוב, גליה תורן ובחורה אחרונה שאינני זוכרת את שמה..

המותג, מהווה למעשה אלטרנטיבה לחברות איפור יקרות שעדיין מייצרות מברשות משיער חיות. בזמן האחרון בכלל יש פריחה במברשות סינטיתיות, ואני חייבת לשבח על כך. כמובן שכמו תמיד, אני הכי שמחה בעולם על מודעות כזו שהולכת וגוברת, ואכן קוראת לכן לבדוק את המברשות מקרוב.

2 תגובות:

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים