יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

ניחוחות לשנה החדשה

איפה הייתן כשהרחתן את הבושם הראשון שלכן?
אילו זכרונות עולים בכם כשריח של בושם מוכר עולה באפיכם בעת שאישה חולפת על פניכן?
אתן זוכרות את האהבה הראשונה שלכן ואיך היא הריח? 
כמו פרחים? כמו ניחוחות עיציים? מאסק או וניל?

יושבים בפאב חצי חשוך, אנשים שותים, מעשנים. העינים מכווצת, הלחיים סמוקות. ריח לא ברור מתחיל להעלות באוויר. ריח של וניל, ריח של פרח, ריח של אישה. זה יותר מהבושם. זה חלק ממנה.
המילה Perfume מגיעה מהמילה הקדומה הלטינית Per Fume - שמשמעותה מבעד לעשן. הבשמים הראשונים למעשה, היו מבוססים על קטורת והכינו אותם מצמחי מרפא ותבלינים כמו כוסברה. אז נכון שהיום לא נתבשם לנו בריחות כמו כוסברה, אבל אין ספק שלתעשייה הבישום יש משהו לכל אחת.
לבושם יש את היכולת לגרום לכל אישה להיות בלתי נשכחת. וזה מדהים עד כמה התעשייה הזו מגלגלת ברחבי העולם. בסופו של דבר בושם הוא יותר מרק ניחוח. לפחות בשבילי. כמובן שאני אוהבת לגוון מדי פעם, אבל אני מודה. אני נוטה לחזור לאהובים שלי. אלו שמעלים באפי ניחוחות של זכרונות, של אהבות.
את השנה החדשה אין כמו לפתוח עם בושם חדש. אם כבר מתנה, אז בושם. הרשתות מתמלאות במבצעים וזה הזמן הכי טוב לרכוש לעצמנו בושם חדש. ניחוח חדש, ואולי לסגל לעצמנו משהו קצת יותר ניחוח עם זהות. 



לוליטה למפיקה- L’Eau Jolie
אז כאן, בניית עולם סביב ניחוח הבושם, לגמרי קנה אותי. הפרסומת קסומה מאין כמותה ואין לי ספק שהבושם, על כל מהותו השיווקית פונה לקהל של נשים צעירות. כאלה שהסומק בלחיים עדיין טבעי, ושעדיין מסמיקים באופן טבעי כשהבחור עובר ליד. יש משהו מאוד מרענן בבושם, שאומנם מזכיר לי בעקיפין את הבושם ההוא מגיל 15, של לוליטה למפיקה, אבל הניחוח הזה מעודן יותר, לא כבד, מתאים לנשים הישראליות. זה גם מחזיר אותי אחורה לגיל 15, לאהבה הראשונה, לסומק ההוא שתיארתי. לפרפרים בבטן. 
מבין כל הבשמים שהוצגו בפניי, זה הראשון ברשימת הקניות שלי. והאמת? במחיר ההשקה, זה לגמרי עלול לקרות....

הניחוח- L’Eau Jolie
הניחוח של הבושם החדש פירותי- פרחוני, רענן ומפתה בניחוח סורבה דומדמניות ופריחת האפרסקהתו העליון-נפתח באקורד של דומדמניות ואגסים המעוררים את התיאבון ויוצרים ניחוח ייחודי.תווי הלב- ממשיכים את קו הניחוח באדמונית ופריחת אפרסק המתעוררות לחיים וגורמות לתו הלב לפעום עם רגשות חדשים ורבי עוצמהתווי הבסיס, נסגרים עם מושק וארז המעוררים בעדינות את החושים ויוצרים ניחוח שקשה לעמוד בפניו.
מחיר מומלץ לצרכן: 464 ₪- מחיר השקה- 149 ₪.




ג'ימי צ'ו- אקזוטיק- מהדורה מוגבלת בסופר פארם
זה הבושם השני שהתחברתי אליו. פשוט מאוד משהו מתוק, נפלא, קצת סוחף. יכולה להבחין בריחות "האדומים" עם האשכולית והפטל - לא מחניק. הבנתי שלא כולן אהבו אותו, והאמת, זה מוכיח את אשר אמרתי. בושם הוא עניין אישי לגמרי. כשאני קוראת את התיאור ומגלה שהם מכוונים לאישה הנועזת שלא מתביישת ללבוש אדום - אמרתי, אהה. זו אני. 


הניחוח- Jimmy Choo Exotic
הבושם החדש נוצר בידי הבשמים הנודעים  Olivier Polge, Domitille Bertier ו- - Veronique Nyberg שהוסיפו על הניחוח המקורי רמזים של פירות ופרחים.
תווי הראש- נפתחים עם סורבה ענבי שועל ואשכולית אדומה היוצרים ניחוח ייחודי, תווי המרכז- מתבססים על פרח הפסיפלורה וסחלב הנמר ותווי הבסיס מסתיימים עם אקורד הפטל והפטצולי היוצרים ניחוח חושני ודומיננטי שקשה לעמוד בפניו.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 מ"ל:564 ₪, 60 מ"ל:398 ₪.


דבר אחרון לסיום...
האם ידעתם שנשים מהוות 33% ממשתמשות בבשמי גברים? כן. לא קונות, משתמשות.
וכשקיבלתי את הבושם הזה, מיד חשבתי שאעביר לאחי, המטופח, אבל אז חשבתי לעצמי שאני דווקא לגמרי רואה את עצמי משתמשת בזה. 
זה ריח נהדר, לא חזק וחונק, לא צורך אפטרשייב, אבל מזכיר לי מקלחת שנשארת לכל היום. יאמי....

הניחוח- LEGEND INTENSE
עם תו מפולפל וחם יותר בסגנון עכשווי ועידון דיסקרטי של בושם המון בלאן. בשילוב של עוצמה וניגוד, הניחוח חוגג את הכוח המפתה והכריזמה של הגבר המתוחכם עם חתימה בלתי נשכחת.
מחיר: 521₪ ל- 100 מ"ל, 361₪ ל 50 מ"ל.



אז איזה בושם אתן תקנו לשנה החדשה? 
איזה בושם מעורר בכן ריח של נוסטלגיה ושל זכרון מתוק? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים