יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

הדואר בא היום: קסטרו עד הבית

כנראה כחלק מתפיסת עולם של מעצמה אופנתית קסטרו הבינו שאין מנוס מלאפשר לרכוש את המוצרים שלהם באמעות הרשת. אומנם הרשת נמצאה בפריסה ארצית  די נרחבת אבל עדיין יש כאלו שיעדיפו לעשות קניות ברשת, בשקט, בנינוחות, ובלי מוכרות או פאקצות בתא ההלבשה ליד.

בארץ שבה יש מעט מאוד אפשרויות לרכישה ברשת, בין אם בתחום האופנה, ובין אם בתחום הקוסמטיקה והאיפור, אני תמיד שמחה למצוא עוד אפשרויות לרכישה ברשת. יש בי משהו שמאוד מתחבר לעצם הרעיון שעומד מאחורי העניין, ואני תמיד שמחה לבדוק את זה מקרוב.
על הקולקציה הנוכחית של קסטרו כבר כתבתי, ואפילו המתנתי בסבלנות לשמלה כה מרטיטה, רק כדי לגלות שהשמלה נתפרה לצורך התצוגה אך תו לא, ולכן לא אוכל להשיג אותה. ולכן פניתי לחפש פריטים אחרים באתר. עניין המידות אצלי אינו עניין פשוט כפי שאתן בוודאי יודעות, ולצערי קסטרו בעייתית. לא שאין לה מידות, אלא שמשום מה, בדגמים רבים, קסטרו החליטה לייצר עד מידה 42, וזהו. לצערי, הדבר התחיל לקרות פה ושם גם ברשתות מתחרות. אפילו אחת אהובה במיוחד.

הייתי שמחה לרכוש את אחת מהשמלות המדהימות של הקולקציה הנוכחית, בתחרה אדומה, אבל שוב - עד מידה 42.:-/ בצער פניתי להסתכל על פריטים אחרים. מה שכן מצאתי ולא מעט, אלו חולצות שדופקות הופעה. הרבה זהב עיטורים וכיוצא בזה. וכמו שכבר אפשר להבין מהבלוג שלי ומהערוץ שלי - יש לי תקופות של צבעים, והחורף כנראה יהיה בסימן של זהב ושילוב של שחור וזה.

בכלל, שחור מסתבר מפציע הרבה בחנויות כרגע, מה שבמבט ראשוני מאוד מרתיע אותי. הסולדת תמיד משחור. אבל במבט מקרוב יש הרבה דברים מאוד מעניינים, בדגש על טקסטורות. למעשה, השילוב בין טקסטורות שונות הוא לדעתי המפתח.

אז החולצה הזו, כמה פשוטה, כמה תותחית - ככה מוצלחת. הבד מדהים, משגע, ומאוד מפתיע. אימא שלי כבר איימה בגניבה איומה. בנוסף החלטתי להוסיף לעניין צמיד דמוי פירדמידות שכאלה וקסטרו החליטו להוסיף לי מיני לק מקולקציית הלקים שלהם. אני לא יודעת אם כולם קיבלו את הצבע הזה או שיצא במקרה שהצבע שנפל בחלקי הוא אדום קלאסי. אבל אין ספק שהבקבוק חמוד.

מה שכן - הניסיון שלי מלמד שדווקא משלוחים מחו"ל נוטים להגיע בפחות זמן ממשלוחים בארץ. והנה קסטרו מאוד הפתיעו. החבילה הגיעה מאוד מהר. תוך יומיים ועם שליח לדלת. מה שגרם לאימא שלי להעיר אותי בהתרגשות. (אימא חיה דרכי כנראה עם ההזמנות שלי... :-P)

הכל היה ארוז נהדר, טיפ טופ, ולשמחתי הרבה זה הגיע בתוך קופסת קרטון ולא ניילון. כלומר: זה מתכלה. אפשר למחזר את זה. מברוק.



תגובה 1:

  1. תתחדשי מותק!
    החולצה נראית הורסת. לא זכיתי לראות אותה בשום סניף.....
    מחכה לראות אותה עלייך :-)
    נשיקות דארלינג וסופ"ש מקסים!

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים