יום שבת, 24 באוגוסט 2013

The one from my 28'th birthday

אז אני בת 28 (וחודשיים, נו אז.... כבר הזהרתי שהכל באיחור פה, לא? :-P)
בגלל הגישה הנינוחה שלי לגבי כל העסק הזה, לא הפריע לי שהיום הולדת לא נחגג ממש ביום ההולדת עצמו, אז דחינו את זה לתחילת יוני (את ולוג יוני כבר ראיתן?), כשכל מה שתמיד היה חשוב לי - זו הייתה החברה. 
השנה, כולם הגיעו. מבלי שאני רדפתי אחרי אף אחד, ואפילו עם הנספחים, קרי - הבעלים. 
למרות שבהתחלה רציתי ללכת לגאטוס, אחת המסעדות הטעימות יותר באשקלון, חיכנו כל כך הרבה זמן, שהשאלה, אולי נלך למקום אחר - התחילה להעלות. אנשים דיברו על הגרסה החלבית ל"תענוגים". מסעדה בין יד מרדכי לאשקלון, שידועה בבשרים שלה. קמה מצידה השני של המסעדה, "גרסה חלבית". ואני זרמתי. בדיוק כשהחלטתי, אחרי המתנה של מעל חצי שעה, הגיע המלצר והודיע שאולי סוף סוף יש מקום. (המתנו בחוץ בינתיים). 
הודענו לו שדי, חיכנו מספיק. וכבר החלטנו ללכת למקום אחר. ונסענו. 


אני לובשת: 
שמלה חדשה מרנואר \ נעליים: Nine West \ קלאץ': Nine West




להגיד שהיה הרבה פה אוכל, זו תהיה המעטה. אחרי שהזמנו, אמר לנו בעל המקום שהמנות הן בעלות של 1+1 לכבוד הפתיחה וכשהגיע זמן הקינוח, הוא אמר שנקנה אחד, והוא יוציא לנו 3. בסוף הוא הוציא 5 קינוחים (מעולים אחד אחד) ומלון והכל בעלות של קינוח אחד!!!
בחיים לא אכלנו ככה ונהנו ככה, וייאמר לזכות בעל המקום שהוא בא ושאל, והתייעץ מה דעתנו לגבי מנות וכו', ממש חיפש פידבק. זה חיזק את ההרגשה ממקודם, שהמקום ממש קשוב ללקוחות שלו וגם אם האוכל יחסית פשוט, הוא עדיין מעולה, טוב ומשביע. שלא לדבר על המחירים הלא יקרים מלכתחילה. 
אז הנה, אם תהיתם - אני ממליצה, תענוגים. 








תודה לכולכם. :-)
לא יכולתי לבקש ליום הולדת יותר מוצלח מזה.... 

תגובה 1:

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים