יום שישי, 9 באוגוסט 2013

רשימת wishlist עדכנית

כי הגיע הזמן, לא? :-)


דווקא בגזרת הנעליים והבגדים יש רגיעה. אם כבר, אז אולי תיק או שניים שמרגשים אותי אבל הרוב דווקא מגיע מגזרת הטיפוח והאיפור. 


ואת שניהם, אם זה לא היה ברור. 


כמה מוצרים של סטילה. בבקשה ותודה: 

את המייקאפ הזה שאני מפנטזת עליו מימים ימימה...
(תודו שהוא מדהים!!!)


התיק המשגע הזה מניין ווסט... 
את כל ליין המברשות החדשות מפרו שופ - אבל במיוחד את זו:




והדבר האחרון לשבוע זה? 
גבר טוב לזוגיות בריאה וארוכת טווח. 
יש במלאי?

תגובה 1:

  1. מתה על הדרך שבה את כותבת :) המוצרים של סטילה מעולים והתיק הזה של ניין ווסט משמח אותי.. חושקת בו גם והוא ישר נכנס לראש מצעד המבוקשים שלי!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים