יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

אז מה קסטרו מציעים לנו לחורף-קיץ 2013/14?

כמו שכבר אמרתי ברשומה הקודמת שלי על תצוגת האופנה של קסטרו, יש משהו חדשני בקסטרו, שמתעקשים להיות מותג ההלבשה של כל גבר ואישה (ובקרוב גם לילדים...) ישראליים. הם לא רק מייצרים בגדים, הם מעצבים קונספט, מנסים לכוון למספר כיוונים, אבל מתחת לכל מותג הם מגבשים רעיון גמור ולא בליל בלתי מוזר.

את הבגדים של קסטרו מחלקים לשלוש קבוצות:
Red - קולציית הקאזו'ל שלהם. העונה עומדת בעיקר על שנות ה-90, מחזיר אותי עמוק לימי הגראנג' שלא הייתי חלק מהם, אבל בהחלט מחזירים אותי בחזרה לקליפים ישנים של נירוונה וסאונדגראדן.
Blue - קולקציית הג'ינס שלהם כשלא הכל ג'יינס. הייתה שם חצאית ג'אקרד מדהימה שלא רק אני ריירתי עליה. מדהימה, גם על המסלול וגם בשואורום.
Black - הקולקצייה המחוייטת, הרשמית שלה. מה שעל פניו, ולא רק על פניו, היא הקולקצייה בשבילי.

האמת שבעוד שלקולקציית הרד לא התחברתי, מאוד התחברתי לשחור ובכחול סימנתי לעצמי פריטים ספיצפיים. איכשהו אני רואה את הרד על נשים שהם יותר פאנקיות ונועזות, כמו דיאנה לדוג', שכבר חנכה בתצוגת האופנה - את השמלה האדומה המשובצת הזו. גם על אסיה, אני יודעת שאני יכולה לראות הרבה מהדגמים. את הפריט או שניים היחידים שחשקתי מהחלק הזה של הקולקצייה, ידעתי שאין מצב, כיוון שזה קצר מדי.

באופן כללי הטענה הזו הושמעה לא רק על ידי, בפני מי שהציגה בפנינו את הבגדים בשואו רום. ונראה שהיו מאוד קשובים למה שאמרנו. באופן כללי, אני חייבת להגיד שתודעת השירות כמו שירות הלקוחות של קסטרו מאוד מרשימים אותי, ואני אומרת את זה כיוון שיש לי בעייתיות ידועה אל מול קסטרו בימים אלו. אני לא שוללת כניסה לשם, ואני גם בכיף אקנה שם. אני חושבת שיש להם פריטים מעולים, ואני כן יכולה להגיד לכם, שמהבחינה הזו אין לי בעיה עם קסטרו. הייתי רוצה לראות אותם מגדילים את טווח המידות שלהם (ואני לא אופתע אם השלב הבא של קסטרו אחרי שהשתלטו על עולם הילדים, יהיה ליין במידות גדולות....)

האמת שנורא קשה לי לבחור את התמונות שאני הכי אוהבת מהתצוגה. מאוד מאוד קשה לי. וזו רק עדות לכמה שזה היה מוצלח בעיניי.
החלק השלישי של התצוגה, מה שעכשיו נמצא באתר של קסטרו כבר, תחת "ג'ונגל עירוני" היה החלק הכי אהוב עליי.


אפשר לראות כן את הסריגון הזה, שאני חומדת. בהחלט משהו שאני חושבת שיאזן את חלקי הגוף שלי ויתן מראה רך ונשי, אופציה למשהו חמים, אבל לא יחנוק ועדיין יעבוד מתחת לרוב המעילים. 






אהבתי, רק תוהה לגבי אורך השמלה עליי. 

-
והנה לכם השקעה נבונה!! אחלה של שמלה מחוייטת עם שרוולים שלא יחתכו משמני זרועות, אורך אידאלי, קווי תפירה שמחטבים, וגם הגזרה נראית ידידותית (הכל עדיין נתון לבדיקה... כמובן). אחלה של שמלה. בחיי. לא מאמינה שהיא תשאר יותר מדי בחנויות. 

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים