יום שלישי, 11 ביוני 2013

בורז'ואה לקיץ 2013 - מה חדש ומה התחדש?


בורז'ואה משיקה בימים אלו מספר מוצרים חדשים/מתחדשים: 
בראש ובראשונה, הביבי קרים שלהם. מדובר בביבי קרים מוצק שמגיע עם ספוגית בארבעה גוונים שונים. זה אחד מהמוצרים שבהחלט רציתי לראות ושאנשים ציפו לו. מעולם לא התנסתי בביבי קרים שמגיע בתצורה מוצקת ולכן אני מאוד סקרנית. מבדיקה ראשונית של המוצר, נראה שהגוון שמתאים לי הוא 21 - הקל מביניהם. אלו שזוכרים - יודעים בוודאי שאני לא בדיוק קספר מוחלט. ושיש לי נטייה קצת צהבהבה במיוחד בקיץ. לכן אני באמת תוהה אם הגוון הקל ביותר הוא הגוון שלי הוא השני הכי בהיר. מה שכן - הוא התמזג ונמרח קליל ועדין (לא על הפנים). 

חוץ מזה... הם הוציאו עכשיו מסקרה חדשה בשלושה גוונים צבעוניים! כחול טורקיז וסגול. אני קיבלתי את הסגולה להתנסות ואני מאוד שמחה מהבחירה האקראית הזו של הצבע, כיוון שאני מאוד אוהבת סגול!! :-) ואני מאוד בכלל את השילוב של סגול עם עיניים חומות. אז פה תקבלו כבר סקירה מפורטת בהמשך כולל כנראה שימוש באחד מסרטוני מראות האיפור שלי. :-) 


מוצר חדש נוסף שיצא עכשיו הוא הברונזר Delice de Soleil. עם SPF 15, ובריח שלמות..... אומנם רק התנסתי בו בצורה בסיסית והוא ייבדק לעומק בהמשך, אבל הרושם הראשוני שלי היה מאוד מוצלח. למה? כי בטח שמת לב באוסף האיפור שלי שאין לי בדיוק מיליון וחצי ברונזרים - כי הם מפחידים אותי. כן. מפחידים אותי. עם יד לא קלה על המברשת - אפשר להגיע עם רוב הברונזרים לתוצאה ממש כהה ומפדחת. אז אני פשוט נמנעת. הברונזר הזה דווקא משגע- הגוון שלו, 12 מתאים גם לבהירות עור כנראה. 

האיילינר עם שלושת החודים! בסה"כ עולם האיפור לא מציע לנו יותר מדי בתחום ההתחדשות משנה לשנה. כיוון שיש גבול כבר למה אפשר לעשות. אבל מדי פעם יוצא איזשהו רעיון קטן שיכול לגוון לנו את האוסף. אז האיליינר הזה הוא כזה. התנסתי איתו בקטנה. מדובר בטוש איליינר שיש לו שלושה חודשים צפופים. בנגיעות קטנות אפשר ליצור נקודות נקודות - כמו מראה של איפור קבוע , במשיכה אחידה אפשר ליצור קו רציף וחזק שלא יורד כשמשפשים אותו, ואם מנצלים את שלושת החודים - אפשר ליצור קוים מפוצלים. אני מודה שהחלק האחרון קצת מרתיע אותי, כיוון שאני לא אמנית איפור, אבל לגבי שני השימושים הראשוניים בהחלט שמישים בשבילי. לגבי האחרון, אני מתחילה לחשוב שהטוש יאפשר לי ליצור קו מכונף יפה. 
בגזרת ההתחדשויות: 

הם הוציאו שלושה גוונים חדשים של סמקים ואני מודה שאחרי שכבר התנסתי בסומק אחד שלהם, אני די מתלהבת לנסות עוד אחד. אז אני אבדוק את הגוונים ואראה מה קורץ לי. 

שנית, הלקים שלהם. היו שם כמה גוונים שהזכירו לי צבעים פסטלים מעניינים - והכי מעניין היה הניוד. מדובר בלקים שאמורים להתייבש - צ'יק צ'אק. מה שאהבתי היה דווקא הניוד. כיוון שלניוד יש נטייה לשטוף אותנו. ולגרום לנו להיראות חיוורות ברוב המקרים. הגוון המדובר הזה לא עשה את זה. בכלל, למרות שמדובר בצבעים פסטליים - לא הרגשתי שהם חיוורים. היה בהם משהו מאוד עמוק או חי -בהעדר מילה מוצלחת לתיאור. 

תגובה 1:

  1. וואוו.. הורסת אחת! כמה שאת יפה במראה הזה של שנות ה-20!!! הכובע המיוחד הזה והאווטפיט השחור בתוספת הטאץ' של השרשרת הכחולה פשוט מושלמים.. כמוך!

    נשיקות,
    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים