יום ראשון, 9 ביוני 2013

The one from when BOUJRIS celebrated 150 years

מותג האיפור בורז'ואה חוגג בימים אלו 150 שנה להיווסדו. מותג שלמרות שידעתי בגדול כשהוא הגיע לארץ, לא ממש נחשפתי אליו עד ללפני שנה. אחד מהשפתונים הכי אהובים עליי (במרקם, עמידות ובצבע המשגע) הוא של בורז'ואה והוא זה שהתחיל את האהבה הגדולה שלי למותג. 

האירוע שהתרחש בנווה צדק (חכו לולוג החודשי שלי ולעובדה שהלכנו לאיבוד שם בנווה צדק... :-P), איפשר לי בראש ובראשונה להיפגש עם כמה אושיות בלוגריות שמאוד רציתי לפגוש מזמן. 

אני מודה, לפעמים אני "שוכחת" שבורז'ואה הוא מותג צרפתי. למרות השם. פשוט כי אצלי הוא נאמר בנשימה אחת - ביחד עם שלוש ישראליות, כל פעם שאני מציינת את המותגים הכשרים מבחינת ניסויים על בעלי חיים שאפשר להשיג בסופרפארמים. אבל הערב מיד החזיר אותי למקורות. החזיר אותי לפריז, ולמפעל שלהם ליד פנטן, צרפת. נתנו לנו אפשרות ללבוש כובעים צרפתיים שכאלה ולהצטלם באווירה פריזאית של פעם. האמת שאני מחכה לראות את התמונות שלי בקוצר רוח. :-) לגמרי זרמתי עם זה וזה לגמרי לטעמי הדברים האלה. 







מה לבשתי?
שמלה: לורד קיטש \ נעליים: zara ss13 \ שרשרת: e-bay \ קלאץ: NewLook 




*חייבת להתנצל על איכות חלק מהתמונות האישיות שלי - כיוון שלא שמתי לב לרמת הטשטוש שנבעה מענייני תאורה שלא השכלתי להבין.....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים