יום שבת, 4 במאי 2013

The one from my morning routine video


פוזת סופר מן משהו...


אני לובשת:
מכנסיים: רנואר \ ג'קט: Oasis \מגפיים: scope shoes \ שרשרת: e-bay

משום מה בזמן האחרון אני מרגישה שהדברים ממש זזים לי בכיוון של הבלוג. אני מרגישה הרבה יותר הנאה ביצירה הזו ועד כמה שנהנתי מתהליך הלבוש והאיפור מאז ומתמיד - עכשיו זה נהיה אפילו עוד יותר מהנה. אני מתמקדת בניצול מירבי של כל פריט, נהנת ומתחברת לטרנדים הנוכחיים ובסה"כ נהנת לגלות על עצמי שאני... וואלה, אופנתית. 

הלבוש הזה הוא חלק מהוידאו שערכתי לשגרת הבוקר שלי בערוץ היופי. מה שמביא אותי לדבר הבא: החל מהחודש ולפחות למשך שלושת החודשים הקרובים - הערוץ יעלה 3 סרטונים בשבוע! 

לא, לא עזבתי את הלימודים, אבל מסתבר שדווקא כשאני מוסיפה זרזיף של משימות, כל שאר המשימות שנזנחו קודם - מצטרפות ויוצרות מצב של פעולה אצלי. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים