יום שני, 20 במאי 2013

Mix up - The Asos coral dress


אולי שמתן לב, ואולי לא, אבל בכל שלושת התמונות מדובר למעשה באותו פריט - שמלה אחת מאסוס בצבע קורל.
אחת מהקניות של סוף הקיץ, יכול להיות שלפני כבר כמעט שנתיים ולא רק שנה. אבל מעולם לא נלבשה. משהו חמקמק היה בה. קנייה מאוד מוצלחת כשלוקחים בחשבון ששילמתי כ-15 פאונד עליה בסוף עונה, ועוד יותר דיל מוצלח כשקולטים את הורסטיליות שלה.

החלטתי שעלי להוציא מהשמלה הזו את המיטב. (לחיצה על כל כותרת תוביל לרשומה המלאה).


חוגגת את חופש פסח בקורל ועוגת שוקולד

בגלל הפחד הראשוני מהשמלה, השימוש הראשוני שלה בהחלט היה שימוש בחלק העליון. יש לשמלה חלק עליון מעניין ויותר מסתם צבע קורלי, אלא גם מחשוף מרובע עם שכבות. שיוצר עניין. אומנם בגלל מבנה גופי הייתי צריכה לצרף גופיית ספגטי דקה בצבע תואם אבל אני חושבת שעדיין הוצאתי מהחלק העליון של השמלה את המירב. 


באופן כרונולוגי, זו הייתה האופציה האחרונה שנלבשה. פשוט לא רציתי שאופציית השמלה תהיה הראשונה. כיוון שהיא הכי קלה ולא מאתגרת. ובגלל ששני הלוקים האחרים הם קצת יותר מתוחכמים ומתחכמים, באמת הלכתי על הכי פשוט שיש במקרה הזה. נעליים שחורות קלאסיות עם קשירה מניין וווסט, התיק מהפוסט הבא אבל הפעם כקלאץ', שרשרת עדינה שתחמיא לאותו מחשוף נהדר וצמידים צהובים-שחורים. וזהו. בלי להסתבך, יצא לי לוק שאני מאוד מאוד אוהבת. 

ולבסוף, קל מאוד יחסית - אבל חצאית. בתמונה כאן לא נראה אבל בשאר התמונות רואים זאת בבירור - את השסע החופף שיש פה. חושף ולא חושף. יצרתי מראה שביחד עם נעלים שטוחות שחורות יראה מאוד יומיומי, תוך שאני נותנת לקורל קונטרה טובה עם השחור. תוסיפו טאץ' של חגורה ורודה דקה וזה מושך את העין וסוגר את המראה טוב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים