יום שלישי, 1 ביולי 2014

ביוטי סיטי 2014 - שווה להגיע או לא? {Hebrew post}



אז כיוון שאני קוראת יותר משאני כותבת, אני יודעת שהתשובה לשאלה זה מה שמעניין את כולם ואני מציעה אותה מההתחלה.
כן, בגדול שווה להגיע. אבל אם אתם מחפשים רק את הדילים הטובים ביותר ולא גרים בתל אביב, אולי תשקלו שנית.
בכל זאת, אני לא אגיד לכם שלא כדאי. כמו הרבה דברים בחיים, יש דברים שיש להם ערך מוסף. זה אחד מהם.  זה אירוע גדול, במתחם ענק, עם כל החברות איפור שיש תחת מטריית סופר פארם (ובטח שכבר שמתן לב - לא כל סניף מציע את כל המותגים....), עם מחירים לא רעים בכלל וחלקם אפילו טובים במיוחד, ואירועים לאורך 4 הימים של האירוע.

אומנם קיוותי להעלות את הפוסט הזה כבר אתמול על מנת שתוכלו להחליט מראש אם להגיע או לא, אבל אירועי היום השפיעו והחלטתי לחכות יממה. האיפור לא יברח.

הפוסט הזה מחולק לשניים. ראשית אירוע הגאלה שהתרחש ביום שני בערב. מודה ומתוודה, לאור העובדה שהמצב הרפואי שלי בכי רע (בלשון עדינה), כמעט ושכחתי מהאירוע עד היום שלפני.
גם ההזמנה לאורחת שלי הגיעה רק באותו יום עם אישור וודאי למחרת. (אם תהיתן, זו סיוון מהמדריך לקניית קוסמסטיקה ברשת...;-)

לאירוע הוזמנתי מטעם היח"צ המדובר, זאביק דרור. שנה שעברה הגעתי כנספחת של חברה, ועדיין יכולתי לחוש בביקורת שנה שעברה, לא רק בעיניי אלא גם בעיני אחרים.  מה שהגביר את הצלחת האירוע לטעמי השנה.
האירוע מתקיים במרכז הירידים (יענו' - גני התערוכה) וכולל, שופינג (כמובן), אוכל בהשראת הקונספט, מינלגינג וחברות, תצוגת אופנה מתובלת במספר נאומים והרבה אטרקציות לאורך המתחם.
הדבר הראשון שהיה ברור היה העובדה שהמקום לא היה עמוס כמו שנה שעברה. בקושי יכולנו לזוז שנה שעברה. כך לפחות לתחושתי. אין לי מושג לגבי מספר המוזמנים אשתקד או השנה, אבל הכל תקתק. ברמה של כרטיס החנייה אפילו, וכל מי שבאנו עימם בקשר מטעם היח"צ היו נעימים.

אומנם אני לא חובבת אוכל יפני, אבל אם אתם כן, אין ספק שהאוכל היה ברמה. שנה שעברה הנקודה הזו גם לקתה בביקורת מסויימת, וחובבת אוכל שכמותי הלכה לאכול אחר כך במסעדה. כמובן. השנה, הסתפקנו בארטיק קרח בתחנת הדלק. :-)
חשוב לציין שבמהלך האירוע יש אוכל בהשראת הנושא, ויהיה ניתן להשיג סושי ומגוון מאכלים יפניים (ממסעדת FRAME) לצד בית קפה רגיל. (לאנשים כמוני). :-)



כמובן שזו הייתה הזדמנות בשבילי להיראות, ולמרות ההתלבטות בימים האחרונים, החלטתי בסוף ללכת ALL OUT, והפגזתי בשמלה ונעלי עקב למהדרין. :-) כפי שניתן לראות.

האיפור:
מייקאפ: ביוטיקר / ברונזור: too faced / ריסים (!): E-BAY / צלליות: רובן מפלטת  a few of my favorite things - Too faced / פיגמנטים: ביוטיקר+ וואו / איילנר: ביוטיקר / גבות: תערובות שונות ומשונות. :-P


קיבלתי מחמאה עצומה במהלך הערב, כשמישהי החמיאה על האיפור והייתה בטוחה לרגע שזאת הייתה העבודה של שחר. :-)




משתטה עם שלומית.... היה מתבקש. :-) 


מירי מצהירה: אני לא יודעת עליהם כלום, חוץ משיר אחד (בערך) ושלאחד מהם קוראים הארי.





שוב, אני משתטה. 



אני לובשת: 
שמלה: ASOS / נעליים: Nine west / קלאץ': ASOS /עגילים: המשביר לצרכן

ועכשיו לעצם הביוטי סיטי, ומה תוכלו למצוא בו:
נקודה שלא הספקתי איכשהו לבדוק, הייתה חנות הקונספט. אז אם יוצא לכם לבקר שם - ממליצה לכם לעיין בניחותא ולספר לי אם מצאתם משהו מעניין. :-)





הבגדים! לפי הקומינקט זו השנה השנייה שיש שיתוף פעולה עם החברה משנקר. הבגדים מוצגים על תצוגת אופנה על הבמה בערב הגאלה ולאחר מכן הם מוצגים באירוע עצמו (שנה שעברה זה היה שתי נישות גדולות והיה ניתן להסתכל, לקרוא, לראות את הפרטים מקרוב... - בקיצור, לכו לראות. אני מתחברת מאוד לדברים האלה וזה בדיוק מסוג הדברים שנותנים לי את הנופך הנוסף).

חוץ מזה, עוד נקודה ששווה לבדוק היא כל האירועים מסביב. מה שמתרחש על הבמות והבמה המרכזית, ושווה אולי לתכנן להגיע דווקא כשיש משוה שיעניין אתכן.


אחת מהבעיות היחידות שאני כן יודעת להצביע עליהן היא הדיילות. נכון, אלה הדיילות הכה מפורסמות של סופר פארם. בסך הכל הן היו בסדר, אבל נראה שסיפקו מעט מדי פר דוכן לאירוע בסדר גודל כזה.

ולבסוף, המחירים - שווים? 

ברור שלא ערכתי סקר שוק מוקפד ודקדקני לפני כתיבת הפוסט הזו, והרשמים הם רק הרשמים הכלליים שלי. והם שהמבצעים טובים, עד טובים במיוחד. אבל כמו תמיד, דעו מה אתן קונות.
יכולה לספר לכן שאת הקנייה שלי ערכתי אצל קרליין, והצלחתי לרכוש ב-204 שקל: מייקאפ (קצת יקר לטעמי ב-80 שקל אבל זה התאזן כנראה מול השאר), עיפרון עיניים, סט רביעית צלליות, אודם ומגבונים להסרת איפור.

יכולה לספר שנצפו גם מבצעים טובים במיוחד אצל רבלון, סופט טאץ' וממה שנמסר לי גם קלרינס ולנקום לא איכזבו.





בושם חדש לאייסימיאקי (בהנחה שלא שחתתי את השם), ועוד ברוח הערב...;-) 



ולסיום, כמה בודדות מהאירוע על הבמה:







2 תגובות:

  1. הייתי שם גם היום!!! אבל ברוב טיפשותי לא הלכתי לרבלון!! טוב אולי אני אלך שוב...פוסט מושקע לאללה!! קבלי ח"ח

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים