יום חמישי, 17 באפריל 2014

לק לסופ"ש - מותג חדש Anny

כשהמותג הגרמני החדש נחת בארץ, ההשקה הקדימה את ההפצה. :-) כלומר, יצא לי להתנסות בלקים, במריחה בסטודיו עדי (שיינקין 5, תל אביב), וגם בקבלה של 4 לקים. את השלושה הבאים כבר יצא לי לקנות בעצמי.


בעיקרון ניתן למצוא את הלקים במשביר לצרכן ובסטודיוים שונים. המחיר הוא 45 ש"ח ללא מבצעים. 
אני הראשונה שתגיד לכם - לקים זולים. הכי טוב. הכל אותו דבר. אבל כשזה מגיע למותג הזה, כל שקל שווה. כיוון שהייתי צריכה לבדוק מלכתחילה קצת על המותג לפני שהגעתי להשקה, יצא שגם בדקתי סווצ'ים. ואני חייבת להגיד... שכל הצבעים והסווצ'ים - הראו צבעים עמוקים, חזקים, אטומים. למעשה, באירוע המריחה הגדול;-), הלקים הוכיחו שהסווצ'ים באינטרנט נאמנים למציאות. כמעט כל לק שנבחן היה אטום במריחה ראשונה.מריחה שניה רק חיזקה את זה. ואין מה לדבר בכלל על מריחה שלישית כיוון שלא היה בו צורך.

המותג הגיע אלינו מגרמניה, והיא בבעלות חברת מלו-ווילז הגרמנית אף היא. בעת ההשקה הראשונה שלי לחברה זו, בדקתי באינטרנט וכן העברתי את ארבעת השאלות החשובות שמבססות את עניין הנטול האכזריות לחברה עצמה. 
מכאן שמדובר בחברה נטולת אכזריות.

מעבר לזה, חשוב לציין שאין בלקים של אנני, את שלושת הרעלנים הללו שמצויים בלא מעט לקים.  

שני הלקים שנבחנו עד עתה הם: 

Pretty Women




זה הלק שנבחר על ידי בסופו של דבר בסטודיו ונמרח בצורה אחידה ויפיפיה (וגם ישרה, כיוון שלא אני מרחתי לעצמי;-)).
הלק החזיק מיום רביעי ועד יום שני בשבוע שלמחרת, בלי פגע! ממש ככה. העמידות של הלקים של אנני מוכיחים את עצמם ולגמרי מצדיקים את ההוצאה של 45 ש"ח. אפשר למרוח ולשכוח! 
הגוונים העמוקים והיפים הם חלק מסדרה של 114 לקים (נכון לעכשיו), כשכל 8 שבועות (חודשיים), החברה מוציאה קוליקציה קטנה של 8 לקים. מתוך כל קוליקציה נבחרים הלקים המוצלחים ביותר ומוכנים לסדרה הקבועה. משעממים הם לא. 

הבעיה היחידה עם הלקים האלה היא העובדה שקשה לבחור איזה צבעים, מעבר לזה, אין לי שום תלונות או השגות על המוצר. לגמרי מוצר מנצח. 





4 תגובות:

  1. אין גם התנסתי בלק הזה והוא מושלם
    נמרח בקלות ומחזיק זמן המון זמן

    השבמחק
    תשובות
    1. מתה עליהם עד כדי כך שנפלתי בפח וקניתי עוד 3....;-)

      מחק
  2. אחלה פוסט ! הלקים נשמעים פצצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם באמת פצצה. קצת יקרים, אבל שווים את זה!

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים