יום חמישי, 31 בינואר 2013

חודש ינואר בראי האינסטגרם



אז מה יש לנו החודש? בראש ובראשונה הבחירות. אני כל כך עומדת מאחורי החובה של כל אזרח שזכאי לבחור - למלא את החובה הזו. המדינה הזו מתדרדרת עוד ועוד, ואם הצלחת לפספס את הסרטון שבו אני משתפכת וגרם לי בפעם הראשונה בחיי לשקול ירידה מהארץ (מה שעבר אחרי שבועיים והתחלף בתחושה מבחילה לא פחות - להכנס לפולטיקה) - אתן מוזמנות להתעדכן בערוץ המקביל שלי. 


החודש הזה עמד ברוח מחודשת של כיף עם בגידם. ובעיקר - פריטים שלא חשבתי אף פעם שאשלב למלתחה רגילה. כמו כובע, מעיל (דמוי) עור וחצאיות ארוכות ארוכות...






פינת המיצי התורנית. בשים לב לקולאז'... בי מדלג מעל מאפין, מאפין מכה את בי, בי מסתובב אחורה, ומאפין קולטת שהיא בצרות.... 



וכמובן, הקטסטרופה שעדיין לא נגמרה - תקופת בחינות! התחלנו במנהלי, עברתי לקניין, היום הטראומה הנוכחית הייתה דיני משפחה, אחרי לילה נטול שינה (ולכן הפרצופים המוזרים). ומה תפקידו של ברני בסיפור? כאמור, לילות נטולי שינה מחרפנים את הקופסא שבין האוזניים... :-P 

ולסיום, אחרי שמאפין הפילה את המגדל התורן... תוהה אם יש דבר כזה, יותר מדי נעליים.... 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים