יום שני, 7 בינואר 2013

זה עם הטייץ והמגפיים שחוגגים את החורף



פעם החורף היה מביא איתו דברים טובים. אני אוהבת לראות את הגשם יורד מבעד לחלון, כשהבית שקט, בפנים חמים מהחימום ויש אולי חלון שפתוח ממש מעט ומאפשר לריח הנקי הזה של הגשם ששוטף את הרחובות. כל הרחובות היו מבהיקים וטיפות קטנות של גשם היו עדיין יורדים ומתיישבות לך על קצה האף או במרכז המצח בין "גשם" אחד לשני.
פעם באמת ובתמים נהנתי מחורף. מהתקופה היחידה במהלך כל השנה שאני לא מרגישה שאני כבשן בוער. אהבתי את החורף. את זה שרוב האנשים בבית ואין לי ערסים כאלה ואחרים מתחת לחלון. מאפשרים לי להקשיב ללילה, לערב השקט. 
אבל הפעם החורף שלי ממש קשה. כואב לי בקצוות כשמשב רוח קל נוגע בי אז האוזניים והאצבעות כואבות וסובלות מקיפאון תנועתי משהו. אני משתדלת להשתמש במחחמי אוזניים  וכובעים אבל זה גם לא עוזר במיוחד. ובכלל, אין אנרגיה, מצב הרוח ירוד, וכל הגוף סובל מהתקף שרירים תפוסים. ועדיין. אני מנסה להזכיר לעצמי, שבסופו של דבר, אני חובבת חורף די גדולה. אז אני מנסה לגוון, ולהנות מתענוגות החורף שעדיין נותרו בידיי, כמו מגפיים גבוהים.
(בשים לב לצ'ופצ'יק מאחוריי;-))
איפור: מייקאפ שאני מנסה לסיים של רבלון, פודרה של לוריאל על אותו תקן, ובעיניים נייקד של אורבן דקיי
גופייה: רנואר
ג'קט: אסוס
טייץ': אסוס
מגף: טוגו נעליים,
עגילים: אקססוריז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים