יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

The one from the makeup artist convention (Malu-Wilz)


 
ביום שני השבוע הוזמנתי לקחת חלק בכנס המאפרות של מלו-וויז. מותג איפור מקצועי חדש יחסית שנחשפתי אליו ממש לא מזמן, ואת הדעות הראשוניות שלי אפשר לראות בינתיים רק בסרטון הזה, אבל צפוי עוד סרטון על עוד מוצרים. 
בינתיים יצא לי להתנסות בחמישה מוצרים, ואני תוהה מה עוד שווה בדיקה. 
המותג מלו-וויז. הוא מותג גרמני ידוע, ואחד מהדברים היותר מעניינים הוא כל עניין הקמפולז' שלהם. מדובר בכיסוי למעשה שנותן כיסוי מלא ואטום, אפילו ממצב של קעקועים. לא בטוחה שזה מתאים לכולם, אבל למי שזה כן - זה מאוד יעניין אותה. 

בעניין האופנתי: המגפיים האלה, שאני לא מורגלת אליהם והם "קשים" יחסית מבחינת המבנה שלהם, קצת מכאיבים, אבל אני לא מוותרת בקלות. ואני יודעת שאני צריכה רק להתרגל. בהתחלה זה היה נורא, בהמשך כבר פחות. טריק אגב הוא ללכת דווקא מאוד בטוח בנעליים ולא מוזר, וללבוש גרבים קצת עבות. בניגוד אל נעלי עקב רגילות או סנדלים על עקב - במגפיים יש את יתרון הגרביים. 

I was invited to a makeup artist convention this past Monday - hosted by the German Brand: Malu Wilz. 
I Just start Learning about this new to Israel - professional makeup brand - and so far I've experienced about 5 products. and honestly? I can't wait to try more.  
One of their key Products are part of the camouflage Line - created for the process of a very full coverage - good enough to cover Tattoos. not sure if this is a must - but for those how would need a very high coverage in order to hide something - this is diffidently an interesting line. 

In the fashion side: these boots. THEY HURT. well, at least not as bad as in the beginning. i'm still breaking them in. it's a good thing to wear some heavy socks to cushion your walk - just in case. 








Shoes: Renuar \ Tights: E-bay \ dress: Asos \ Necklace: E-bay

מגף: רנואר \ גרביונים: אי-ביי \ שמלה: אסוס \ שרשרת: איביי.











3 תגובות:

  1. את מדהימה מכל הבחינות!

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את מראה העור שלך באיפור הזה. נראה נקי וקורן. הייתי ממליצה לך להדגיש מעט את הגבות, זה יעשה שינוי עצום שלא תתארי :)

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים