יום שני, 16 בדצמבר 2013

על השראות והכיף שלי

למרות שתמיד התאפרתי ולפני כ-3-4 שנים גילתי את עולם היוטיב כמקום מופלא ללמוד ממנו איפור (כמו גם פורום מכורות איפור), לא איתגרתי את עצמי יותר מדי. כלומר, נהנתי מאוד מלאסוף איפור. אין כמו לאסוף איפור. יש כל כך הרבה דברים שפשוט דורשים - תסתכלו עליי! כמה יפה אני נראה!

והכיף של להתאפר ולקבל מראה אחר לגמרי. או כמו שלרובנו זה כך ברוב המקרים - שיפור של הפיצ'רים הקיימים שלנו. פשוט שידרוג - בקטנה.

אבל יוטיב הוסיף לחיי אלמנט אחר, הוא "הכריח" אותי לאתגר את עצמי, ללמוד קצת יותר ולאסוף מידע. הוא "הכריח" אותי לחפש ולהתנסות עם איפור.
לכאורה, דווקא מעולם הסקראפ אני מוצאת השראות בכל נקודה ובכל מקום. ובאיזושהי נקודה הייתי צריכה להגיד לעצמי שאיפור הוא לא שונה. נכון, לא נסתובב עם שפתיים בצבע כחול ביום יום, אבל מי אמר שחייבים להגביל את המשחק באיפור רק למראות לבישים?


כשהחלטתי לעשות את הסרטון/פוסט הזה בהשראת ג'וי - החלטתי לקחת את זה בתור אתגר. מעדני שוקולד ואיפור? ביחד? :-P אז זהו. שכן. למרות שברגע הראשוני מאוד התפתתי לקחת את זה לכיוון הטאג הדבילי הנוכחי של איפור עם דברים שיש בכל בית (ובו מורחים אחד על השני כל מיני דברים מטופשים כמו חמאת בוטנים ועוד) - החלטתי לקחת את זה בתור אתגר כאמור. אז כל מיני רעיונות צפו בראש, וחלקם אפילו משוגעים עד מאוד.
בסוף החלטתי ללכת דווקא על המראה החורפי. עם עיניים בצבע שמנת ושפתיים בצבע של כמעט שוקולד - רק בלי להיות חומות (לא מאמינה שזה מחמיא לי מי יודע מה). אפילו ניסיון לאומברה. כי מסתבר שהכיף שלי היה בסוף דווקא לעשות משהו פרקטי. :-) עם ניסיון למשהו טרנדי ומא-גניב כמו שפתיים אומברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים