יום שלישי, 12 במרץ 2013

Discreet אופנת WISHLIST

בתור שמנה עם וותק, אני רוכשת נאמנות מסויימת לרשתות שליוו אותי בעבר. זה אומר שגם כשאני לא מוצאת שום דבר בעונה מסויימת, זה לא מונע ממני להכנס לשם עונה אחרי עונה וכל עוד לא יבצעו איזה תעלול מפגר עם פרוות למיניהן, אני כנראה אמשיך בזה.
אני זוכרת את הפעם הראשונה שקיבלתי לידיים קטלוג של דיסקריט. היו להם מעט סניפים בארץ, ואת זה שאני זוכרת, בגבעת שמואל, אני זוכרת היטב. הקולקציה שהם הציגו בקטלוג לא הפסיקה לחפור לי בשכל עד שנסעתי עד לשם. אני חושבת שהייתי עם חברות אחרות, אבל בחיי שאני כבר לא זוכרת. אני די בטוחה שהייתי צעירה יחסית, אבל מספיק גדולה כדי לנהוג באוטו (קרי, לפחות בת 19). ולאורך השנים, דיסקריט, מבלי להכריז על עצמם כאופנה לנשים שמנות, בעצם קיבלה לתוכה את המנעד הזה של המידות. כשהם מקבלים קהל רוכשות יחסית נאמן.
אז כמו תמיד, יש לי תמיד ווישליסט תמידי שמורכב מאלפי מקורות. גם אסוס. כן.:-P

אם אתן עדות לתהפוכות שעוברות עליי בעיקר לקראת הקיץ, אז אתם עלולים להבחין שבכל עונה נוחתת עליי מוזה שקשורה בעיקר לשילוב צבעים. משום מה, הפעם זה שחור-לבן. (בקיץ הקודם זה היה ורוד- לבן וקצת כתום). ורגע אחרי שהבנתי מה אני מחפשת בחנויות, פתאום קלטתי שלאט לאט ואז במכה - כל החנויות הכניסו את השילובי צבעים האלה.
על רנואר כבר אדבר עם אאוטיפיט שכבר רכשתי, אבל הפעם אני מקדישה את הפינה לדיסקריט:
נכון, הנה טייץ הזברה המפורסם שהולך לככב חזק העונה. אבל הצעת הגשה ידידותית? טוניקה ארוכה תעשה לכם רק צדק. תאריך את הגוף, תהיה נוחה גם בימים חמים להחריד, וגם תצניע את ישבנכם כראוי. 

 אני לא לגמרי בטוחה אם זה לבן לבן או תכלת-לבן. אבל אני אנסה להגיד שזה לבן. כי בעיניי זה אידיאלי. כי מי עוד אמר שתכף פסח ולא קיבל שמלה לבנה לבנה? (אם אתן דתיות, זרקו פנימה מטפחת צבעונית, ואם אתן לא, אתן לגמרי יכולות להתפרע ולשים את אחת הקשתות עם כל הפרחים הגדולים והמשגעים האלה!).
כבר ציינתי שיש לי חולשה לפסים שחורים לבנים בחולצות? ידידה הטוב ביותר של בעלת הכתפים המרובעים.
 It will be mine I tell you,yes, It, will!!!!

 
בלייזר לבן!!!! עם צורה וקולור מעניין. והוא מוכרח להיות שלי. אם הוא אכן מגניב ומחוייט וקשיח כזה במציאות הוא אכן ירכש.  

אני חושבת שאהבתי פה את המשחק של האפור-לבן, נייבי. אבל אני מודה שאני גם חלושה למראה בלייזרים שמזכירים לי את ג'קי או.

ואם קניתן פריטן אחד העונה, לכו על החולצה הזו. תהיה סופר שימושית לאורך זמן, והיא תתבלה לכן לאחר תקופה, לא בגלל איכות החומר, אלא פשוט מאוד כי תחרשו עליה. מבטיחה לכן.  :-P


ולסיום, שני אאוטיפיטים שהם רחוקים מלהיות שחור-לבן, אבל גם בשיא של שחור-לבן, יש עוד טרנדים שאפשר לאמץ.
קולור בלוקינג תמיד עובד, ואם זה בשמלת עיפרון - מה טוב.

וחוץ מזה, חצאיות מקסי משגעות תמיד עושות לי את זה, אבל פה... אני פשוט מריירת חזק. אני מודה, הטונים של הצבעים בחצאית הזו עושים את כל העבודה. 

4 תגובות:

  1. מריירת איתך גם על הקולקציה. שופינג יחדיו?

    השבמחק
  2. אוי, חשבון הבנק שלי זועק. אבל כן, יש שם 2-3 פריטים ששמתי עליהם עין...:-))

    השבמחק
  3. את הטייצ מהתמונה הראשונה לא הייתי קונה, אבל החולצה דווקא סבבה.

    השמלה בצבע תכלת יפה. מאוד אהבתי גם את חצאית העיפרון בתמונה ה 6.

    והשמלה עם האדום לבן כחול יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הייתי מעדיפה את הג'קט על פני הטייץ הראשון. זה בטוח. :-) אבל יש לי הרגשה שאנחנו נראה את הטייץ/מכנס הזה עוד הרבה העונה...

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים