יום שבת, 30 במרץ 2013

חוגגת את חופש פסח בקורל ועוגת שוקולד










בתחילת העונה, עוד לפני שהקולקציות החדשות יצאו זיהתי את החשק הזה משנה שעברה... בשנה הקודמת זה הוביא להרבה ורוד-לבן וקצת כתום. והעונה זה הביא אותי לשחור-לבן. ואז גילתי שזה אחד הטרנדים החזקים שהתגלו על המסלולים לעונת אביב-קיץ 2013. :-)
אבל מעבר לזה, גם קורל ומנטה תפסו אותי חזק. אז הנעליים האלה של new look, הם חלק מהחשק הזה. ולא, הם ממש לא יקרות. 20 פאונד והן יכולות להיות גם שלכן. 

את ההופעה הזו לבשתי ביום הראשון של חול המועד בפסח. האמת היא שהתחשק לי נורא להתלבש יפה ויצירתי אחרי שאני מסדרת את הארון שלי הלוך ושוב כבר שבועיים. אז התלבשתי יפה-יפה, כולל הנעלים האלה, שנוחות בטירוף ויציבות בצורה מעולה בשביל נעלי עקב, ואז התיישבתי מול המחשב. לא בטוחה למה התלבשתי בבוקר, כי לא היה לי שום דבר מתוכנן. בסוף זרמתי עם שחר, וקפצנו לקניון. זה נגמר במכנסיים שחיפשתי הרבה זמן, גילוי שקניתי את אותו בלייזר קאז'ול מרנואר - פעמיים (!!!) - החלפה לבלייזר אחר, וארוחת צהריים בסקובר שבמרינה. 
השירות אגב, היה מזעזע. אומנם כשהגיע המנהל לבקשתנו - התחוור לשנינו, שעם פנים והופעה כמו שלו, קשה מאוד להישאר רציניות וכועסות. :-P 



אני לובשת:
שמלה: Asos / נעליים: New look / חצאית: Asos / חגורה: רנואר / בלייזר: H&M



לא חשבתם שאני אפסוח על החלק הכי טוב של הפסח שלי, נכון? :-)
היום, כל הזמן הזה שהצטלמתי היא עמדה ליד המצלמה וחיקתה את התנועות הקטנות שעשיתי בשביל הפוזות השונות. ושלא תטעו, היא מכירה היטב את המצלמה, היא יודעת לבוא ולהסתכל במצלמה עצמה כדי לראות מה קורה והיא יודעת לזהות את עצמה.  מה לעשות. דיווה כמו הדודה שלה. :-)

6 תגובות:

  1. האאוטפיט מקסים, מחמיא לך מאוד!
    והנעליים האלה - למות!!!!
    קפצתי לניו לוק, תכף אשוב :-)

    השבמחק
  2. הגזרה מאד מחמיאה לך!
    זכור לי שבעבר ניסיתי לרכוש פריטים מnew look ולא הצלחתי.
    את קיבלת את הנעליים במשלוח לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. את הזוג הזה ספיצפית הזמני באמצעות איביי. הם עדיין לא שולחים לארץ לצערי. :-/


      ותודה. :-)

      מחק
  3. אפשר לינק לשמלה? היא מקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. "השמלה" כפי שהיא כאן, היא למעשה בצבע ורוד-קורל כול כולה ועם שסע זויתי מקדימה. מה שרואים פה, זו השמלה בחלק העליון, תוספת של חגורה מעל ו... חצאית שחורה נפרדת. :-)

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים