יום רביעי, 27 במרץ 2013

ההופעה לערב ליל הסדר

זו ההופעה שלבשתי בהתחלה לליל הסדר. בסוף יצא שהחלפתי כי אורך השמלה, מסתבר, היה קצר מדי ולא מתאים למאורע.:-/ אז החלפתי. ולא, אין לי את התמונות של ההופעה השנייה. בכל זאת. לא מצטלמת בחג. :-) 






אני לובשת:
שמלה: Asos / נעלים: רנואר / חגורה: רנואר / בלייזר: Asos



תוך שאני מצטלמת, קיבלתי עזרה מעוזרת הצלמת הקטנה שלי.... או יותר נכון, האחיינית שלי (מאחותי). נכון להיום ולא לעוד הרבה זמן, היא האחיינית היחידה שלי. אבל בעוד זמן קצר אני אהיה דודה בפעם השנייה (שוב, הודות לאחותי:-)). 
אין לי מילים לתאר כמה היא מדהימה ומקסימה. וכמו תמיד, אני מקנה הרבה מזה להורים שלי, שהמילה השקעה - היא בדיוק המילה לתאר את צורת ההורות שלהם. נכון שיש לה מאגר גנים נאה מאוד, אבל גם לחינוך יש מקום. :-)

ושלא תחשבו שהגנים האופנתיים פוסחים פה... היא חובבת את נעלי העקב שלי, מסוגלת לבלות שעות בבהיה בארון הנעליים שלי, והדבר היחיד שיעצור אותה, הוא העובדה שלפני כשנה נתתי לה זוג קטן שלי, עם עקב נמוך, שהפכו לצעצועי המשחק שלה שבהם היא מסתובבת בכל הבית. 
כפרה עליה.




(מדגמנת ומחקה את דודה מרים). 

חג שמח!!!



תגובה 1:

  1. איזו בובה האחיינית המתוקה שלך!
    השמלה שלך מהממת. מתאימה גם לימי הקיץ המתקרבים. היא נראית קלילה ונעימה ועם הצבע שלה היא תהיה מושלמת בקיץ. אפילו עם הוואיאנס או משהו כזה. וכמובן שגם עם נעלי העקב והמראה האלגנטי יותר שהרכבת לה.
    ממש יפה :-)
    נשיקות וחג שמח מתוקה!

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים