יום חמישי, 28 בפברואר 2013

זו עם השמלה השחורה שמשחקת באור


היי פאשיוניסטיות:-)
תקופת הבחינות הבאה עליי מזמן, עדיין לא לגמרי נסגרה.... נשאר לי עוד מבחן אחרון בסוף השבוע הבא. מגה מבחן אפילו אפשר לומר. בדיני תאגידים. ולמביני עניין זה נורא. ולמי שלא מכיר - אז זה עדיין נשמע רע. בקיצור, קשה וכבד. אבל נצלח גם את זה. 

אם אתן עוקבות אחריי בערוץ אז בוודאי ראיתן שההגרלה של מוצרי פרגו (אקניל ואקסרה) הגיעה לסיומה לאחר שלוש שבועות. היו 16 משתתפות בסה"כ, שזו עלייה קטנה במספר המשתתפות מההגרלה הראשונה בערוץ. אני חייבת להגיד שאחת מהזוכות ממש שימחה את ליבי. האושר והכיף שלה כשהיא גילתה שהיא זכתה...:-) אושר.

בזמן האחרון התחלתי ליצור קשר עם יח"צים. זו הייתה החלטה ממשית ולאחר חשיבה ממושכת החלטתי לנסות. אני לא יודעת אם זה יעבוד, כי אני צריכה כמובן לקבל הזמנות מהיח"צים המדוברים. :-) אני מקווה לקבל הזמנות לא רק למוצרי איפור, אלא גם לתצוגות אופנה כמו של היץ' אנד אם, גולברי וכו'. 

חוץ מזה, ההגרלה של 200 המנויות (כבר 227 מנויות! וואו!!), תכף תעלה. אחרי רגיעה קלה בלימודים אני אעלה את הסרטון והכללים להשתתפות. מבטיחה לכן שזו הגרלה שווה, אז שווה לחכות. :-) 






קרדיגן: היץ אנד או / שמלה: asos / חגורה: asos / מגף: Scope / שרשרת: Top10 / שפתון: MAC  (לא נטול אכזריות), 
איילינר: Wet and wild, מייקאפ: אילמאסק / צלליות: Sleek Makeup


2 תגובות:

  1. אוייי יקירה, דיני תאגידים זה ה- סיוט!! לא רוצה לבאס אותך ואני בטוחה שתצליחי בבחינה אבל אני לגמרי מזדהה עם התחושה שמדובר במגה מבחן ושזה נורא (אני מהקוראים שמבינים בעניין כמו שאת יודעת...)
    בהצלחה מתוקה!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אני יודעת באבוה... :-)

      האמת שאני לא נבהלת יותר מדי, אולי כי גם ככה הציוניש שלי זוועה? :-P

      מחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים