יום שבת, 24 בדצמבר 2016

קניות לסוף השבוע: טייצים

האמת היא שטייצים זה בערך אחד הפריטים הכי שימושיים אצלי בארון.
זה פשוט נוח. זה מאפשר לי לשים משהו מחמם שהוא לא גרביון. לא צריך להיאבק עם האורך (בעיות של בחורה גבוהה), וקרעים. זה פשוט עובד.
זה מאפשר להפוך כל שמלה גבולית (שוב פעם - בעיות של בחורה גבוהה) - לטוניקה שמלתית בלי לחשש להיחשף יותר מדי.

הטייצים הכי נחרשים שלי נקנו מאסוס לפני 5 שנים ויותר. והנה בשלה העת. ויש בטייצי האהובים - חורים למהדרין.

הטייצים הסטנדרטים של אסוס הם אלו. הם חוזרים ומחודשים כל הזמן, ובמיוחד בעונת הסתיו.
הם עולים במחיר מלא 8.00GBP ולגמרי שווים את זה. שימו לב שהם לא עבים בטירוף מה שלדעתי דווקא מקנה להם יתרון.
לרכישה, 8 gbp  (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


ואם אתם כמוני, שוב, גבוהות מדי ותמיד מוצאות שהקצה של המכנס/ג'יינס/טייץ' הוא כ-מ-ע-ט אז לכו על הגרסה לגבוהות. :) הקרסולים שלכם יודו לכן.
לרכישה8 gbp  (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


ביום שישי, במקרה, שחר ביקשה לקפוץ לעונות. אחרי שהותירה שם סכום לא גדול מדי ביחס למספר הפריטים שלהם - היא הייתה צריכה השלמה בדמות של טייץ. לאחר מדידות וניסיונות, שתינו החלטנו. הבסיסי שלהם - שחור ומוצלח ובכלל לא יקר- הכי מוצלח.  (אם זכרוני אינו מטעה - 89 שקל ובליין הפרומו).  משום מה לא הצלחתי לאתר את הטייצים הכה מוצלחים האלו לרכישה באתר של עונות, אבל כן מצאתי אחד שממש אהבתי! 

במחיר של 60 שקל אין לי ספק אפילו שאלו נועדו להיות חלק מהאוסף שלי, ולכל הפחות באוסף הפיג'מות התופח וגדל שלי. 

לרכישה, טייץ כוכבים ללא תפר, במבצע 59.90 (במחיר מלא 179 ש"ח)



אני יודעת שההמלצה הזו עלולה להיות מפתיעה. אם יש משהו שסלדתי ממנו במשך שנים היו טייצים קצרים. בעיקר בגלל שאף פעם לא מצאתי טייץ ארוך אמיתי והכל היה מטבעו - קצר. נאלצתי להתפשר על שלושת רבעי. אבל הטייצים האלה שימושים מאוד. לבידוד נוסף, לחצאיות/שמלות שאוהבות לעוף, לחיכוך ירכים לאלו מאיתנו שממש חוטאות בזה, ו... לקיבוע משאבת האינוסלין שלי. 

רק 6 פאונד. לרכישה- Asos Basick legging shorts



ואם כבר טייצים קצרים... אני לא יכולה להסביר למה, אבל התאהבתי באלו. אולי כי הן מוסיפות משוה סקסי, אולי כי זה כמו מכנסונים עדינים אבל בלי חשש שיתגלגלו למעלה (כי הם לא יושבים בנקודה הנכונה בירך). אין לי מושג. זה פשוט מדליק בעיני.
לרכישה, 4.5 פאונד במבצע, (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)

אם חיפשתן את המראה הרטוב/עור - אז הנה אופציה מ-Next. אני אודה ואומר. יש לי זוג שרכשתי לפני הרבה זמן. אין לי מושג למה הוא לא עובד, אבל הוא לא. הוא לא יושב צמוד מספיק (לדעתי זה הסוד הראשון למכנסיים מהסוג הזה), והוא... חורק. בעיה מוכרת במכנסיים מעין אלו. אם רכשתן- מידדו באותו יום או למחרת. ואם הם חורקים ולו במעט, אין רחמים! מחזירים!




לרכישה, 28 gbp 



הג'ג'ינס האלו (ג'ינס+טייץ) שקניתי מתמנון (בואו לבדוק את ההול שהעלתי ממש השבוע!) הן פשוט אחת מהקניות היותר מוצלחות שיש. במידה XL, מחמיאים, יושבים טוב ולמרות שבאמת רציתי להתמקד בטייץ ההגדרה שלי הייתה הנוחות. ג'ג'ינס עדיין מהווים לרובנו ג'ינס ויש בהם "קשיחות" מסויימות. הג'ג'ינס הלו של תמנון כל כך נוחים... שנרדמתי בהם.
התמונה פה לא עושה צדק  בכלל (אבל בכלל!) לג'ינס המדהימים האלו. מתוך ששת ימי השבועע שקדמו לפוסט הזה, הם נלבשו 3 פעמים - כי הם לא רק נוחים - אלא גם מחמיאים!






מחיר מלא 70 ש"ח. במבצע כרגע - 49.90.


לסיום, הייתי חייבת להביא לכם את הטייץ הזה, כיף. מבדר.עדיין יכול לעבוד לרוב הדברים ואז כשמתחשק - לחשוף את ההפתעה על הטוסיק. :)

לרכישה, 8.50 gbp  ( (לא לשכוח להשתמש בקוד IL18 כשעוברים את ה-50 פאונד)


שבת גשומה ומופלאה. :) 
מירי

2 תגובות:

  1. מסכימה עם כל ההמלצות פה. אוהבת במיוחד את הטייצים של אסוס, מאוד איכותיים ושמרים על האיכות גם לאחר כמה כביסות.
    תודה

    השבמחק

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים