יום שישי, 29 בנובמבר 2013

סיכום שבועי - 29.11.13

אז אמרו לי שקשה לעקוב אחריי. אז אמרו.
ואז החלטתי להריץ ערוץ מסויים ביוטוב ולפתוח עוד אחד חדש. אז נהייה יותר טוב קשה. אפילו אני כבר מאמינה.

אז למרות שלי יש פחות או יותר סדר קבוע להעלאת סרטונים חשבתי שפעם בשבוע, ביום שישי, יעלה פה סיכום. (סרטונים, בדרך כלל, אינם מועלים בשבת כבר....).

חוץ מזה אני מבטיחה להעלות יותר פוסטים. אני מתחילה ממש להשתלט על זה, ואחרי שכבר הגעתי לאיזושהי נקודה - כבר קרסתי. לא עוד! בחזרה לצלם הופעות. :-) התגעגעתם? ;-)

העלתי סרטון ראשון של מתכון ממש מומלץ וקל להכנה. :-)
מאפינס קקאו עם שוקולד לבן.:


סרטונים חדשים בערוץ בעברית.


בערוץ באנגלית

וערוץ ולוגים חדש....וקצת צולע, אבל נו. :-P
הנה שני הסרטונים הראשונים שלי:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים