יום שבת, 30 במרץ 2013

זה שבמראה עורכת דין



אני לובשת:
חצאית: Asos,com \ נעליים:  New Look \ חולצה: רנואר \ משקפי שמש: שוק אשדוד \ שרשרת: מתנה



 

במובן מסויים, הלבוש הזה הוא הפחד הכי גדול שלי. לא רק כי אם אצטרך להתלבש ככה, תהיה זו הצלחה מבחינתי שהגעתי למעמד שאליו אני שואפת כרגע, אלא משום שהלבוש לעורכי דין בארץ הוא כל כך משעמם. 
על פי תקנות הלשכה, עורכי דין ילבשו חולצה לבנה, ומכנס/חצאית שחורים. הנעליים? גם שחורות. 
לא מדובר בדיוק בשיא החידוש האופנתי. שכחו מאלי מקביל ופרקליטי אל.איי. לא מדובר פה בחליפות מעניינות ומקום להפגין אופנת ביזנס למהדרין. רק שחור-לבן. שחור-לבן, שחור-לבן..... :-/
אני מתארת לעצמי שזה לא במקרה ככה. אם זה לא היה כל כך ברור ומובהר - יש לי הרגשה שהרבה ישראלים (גם אם הם עורכי דין) היו משחקים משחקי התחכמות. יש לי הרגשה שזה גם נעוץ באיזו תחושה של רצון לאחידות משעממת ואיומה. 
אחת מהקלדניות בעבודה, הפנתה אותי בזמנו לעובדה שאפשר לדעת תמיד אם עורך הדין נמצא הרבה זמן בעיסוק. בעוד שאצל עורכות דין, עוד אפשר לגוון יחסית (שמלה או חצאית? מכנס אולי? עם ג'קט, בלי ג'קט, עם צווארון, אחד מפולפל, וכו'...), אצל עורכי הדין ממין זכר, המצב קצת אחרת. מכנס גברים הוא מכנס גברים וחולצה לבנה - היא פשוט חולצה לבנה. אז אצל עורכי הדין שזועקים לאיזה ביטוי עצמי לאחר תקופה ממושכת בתחום, יש איזושהי איבוד שפיות. ולכן לא חריג למצוא צביעת שיער מאוד מוזרה אצל עורכי דין מסויימים. ואני לא מדברת על בלונדיני או אדום, אלא ורוד וסגול. כן. ממש ככה. ועד שלא רואים את זה בעיניים לא מאמינים. אבל בהחלט יש כמה כאלה מסתובבים להם בין בית משפט אחד למשנהו. 
 

הערה קטנה וממוסגרת: אומנם אני לא שואפת כרגע לרדת במשקל לכאורה, אבל כשראיתי את עצמי אחר כך במראה הזה, הבנתי שאני רוצה לרדת כמה קילוגמרים בודדים כרגע. רק בשביל להרגיש טוב בחולצות מעין כאלו. שלא יראו כאילו הן כל כך.... מתפוצצות. :-/ 
ופסח הוא דווקא טובה בשבילי לרדת במשקל, כי אין יותר מדי אוכל בבית, ולמרות ששוקולד מאוד מפתה, אני קודם כל שואפת לאכול אוכל אמיתי ולא שטויות...

המשך חג שני שמח לכולם! 

חוגגת את חופש פסח בקורל ועוגת שוקולד










בתחילת העונה, עוד לפני שהקולקציות החדשות יצאו זיהתי את החשק הזה משנה שעברה... בשנה הקודמת זה הוביא להרבה ורוד-לבן וקצת כתום. והעונה זה הביא אותי לשחור-לבן. ואז גילתי שזה אחד הטרנדים החזקים שהתגלו על המסלולים לעונת אביב-קיץ 2013. :-)
אבל מעבר לזה, גם קורל ומנטה תפסו אותי חזק. אז הנעליים האלה של new look, הם חלק מהחשק הזה. ולא, הם ממש לא יקרות. 20 פאונד והן יכולות להיות גם שלכן. 

את ההופעה הזו לבשתי ביום הראשון של חול המועד בפסח. האמת היא שהתחשק לי נורא להתלבש יפה ויצירתי אחרי שאני מסדרת את הארון שלי הלוך ושוב כבר שבועיים. אז התלבשתי יפה-יפה, כולל הנעלים האלה, שנוחות בטירוף ויציבות בצורה מעולה בשביל נעלי עקב, ואז התיישבתי מול המחשב. לא בטוחה למה התלבשתי בבוקר, כי לא היה לי שום דבר מתוכנן. בסוף זרמתי עם שחר, וקפצנו לקניון. זה נגמר במכנסיים שחיפשתי הרבה זמן, גילוי שקניתי את אותו בלייזר קאז'ול מרנואר - פעמיים (!!!) - החלפה לבלייזר אחר, וארוחת צהריים בסקובר שבמרינה. 
השירות אגב, היה מזעזע. אומנם כשהגיע המנהל לבקשתנו - התחוור לשנינו, שעם פנים והופעה כמו שלו, קשה מאוד להישאר רציניות וכועסות. :-P 



אני לובשת:
שמלה: Asos / נעליים: New look / חצאית: Asos / חגורה: רנואר / בלייזר: H&M



לא חשבתם שאני אפסוח על החלק הכי טוב של הפסח שלי, נכון? :-)
היום, כל הזמן הזה שהצטלמתי היא עמדה ליד המצלמה וחיקתה את התנועות הקטנות שעשיתי בשביל הפוזות השונות. ושלא תטעו, היא מכירה היטב את המצלמה, היא יודעת לבוא ולהסתכל במצלמה עצמה כדי לראות מה קורה והיא יודעת לזהות את עצמה.  מה לעשות. דיווה כמו הדודה שלה. :-)

בואו נזיל ריר ביחד - מכנסי BCBG

מתרחבות, עם דוג' משוגעת אבל נסבלת לעיכול, עם צבעים מאוד קלים לעבודה, דוג' אומברה שאני מחפשת מלא זמן, גזרה גבוהה - מה עוד אפשר לבקש?



אההה. כן. הנחה משמעותית.

מכאן

יום שישי, 29 במרץ 2013

וידאו לסוף השבוע: חג שמח מבית היוצר של רנואר

טוב, אז לכבוד קניות, שהיו כמעט ברובן רנואריות, ולשם הקולקציה המגניבה שלהם והעובדה שבמקרה נכנסתי לאתר שלהם, אני מביאה בפניכן את הסרטון הזה שמככב על הדף הראשי של אתר הבית של רנואר:


שבת שלום וחג שמח!!!:-)

זו עם התמונות מצפת


בסוף השבוע האחרון הגעתי צפונה, לצפת. האמת היא שכל חיי הייתי רק פעמיים בצפת. לפני שנתיים במסגרת של מלווה בתגלית, ולפני המון שנים, כחלק מסוף שבוע דתי שאימא שלי קיבלה בעבודה. זה היה ברות רימונים וזה היה מ-ד-ה-י-ם.

הפעם הגעתי לצפת בעקבות סוף שבוע של פרוייקט "נפש יהודית". אם אתם סטודנטים יכול להיות שכבר שמעתם על הפרוייקט בצורה כזו או אחרת. אם כי השם משתנה מעיר לעיר. אצלי זה נקרא "לגעת ברוח", אבל בראשון לדוג', זה נקרא "פעמונים". הרעיון הוא בעצם לשמוע הרצאות בנושאי יהדות, החל מהלכה, דרך היסטוריה ופסיכולוגיה, וכלה במיסטיקה, פילוסופיה והגות כללית. על נוכחות מקבלים מלגה. לא רע, מן הסתם.

כחלק מהתוכנית, מארחים בערך פעם בסמסטר סוף שבוע מרוכז של העניין. שנה שעברה אומנם לא השתתפתי ואני עדיין מאוד מתקשה להשתתף בסופי השבוע בגלל סיבותי האישיות. אבל התמריץ הכלכלי נתן לי את הדחיפה בכיוון הנכון, ובסמסטר הקודם היינו בירושלים לשישי-שבת, והפעם בצפת, לחמישי-שבת.



אני אדלג על כל קשיי הלוגיסטיקה והדברים שתמיד, אבל תמיד מוציאים חולת שליטה שכמותי מדעתה. אני אתמקד באחת הסיבות המרכזיות שבאתי: צפת.

שהיא עיר מלא פחות מהממת בעיניי. יותר מירושלים אפילו, אולי דווקא בגלל שהיא לא כזו המונית. יש לה גם הילה של מאות שנים, בניינים ישנים וקסם חבוי. לא כל פינה יפה, ולא תמיד הזוית נכונה. צריך להתאמץ טיפ טיפה כדי לראות את מה שחבוי. אבל בעיניי. זה פשוט מדהים.

לפני כשנה וחצי ידעתי כבר שאני רוצה לערוך בו, ביום מן הימים, את הירח דבש שלי. את הסוף שבוע הראשון שלי עם בעלי. אם ובמידה יהיה כזה. יש פשוט משהו שובה בעיר הזו.





אני לובשת: מכנס: רנואר, קולקציה נוכחית / חולצה: תמנון / נעליים: New balance / משקפי שמש: asos.

אז כפי שעיניכן רואות, אני נועלת נעלי ספורט. ואפילו... תיק ספורט לגבי. יש פשוט גבול לטירוף, ובסוף שבוע שאני גם ככה רחוקה מהבית לא ראיתי את עצמי מסתובבת ברחבי צפת במשהו שהוא פחות מנעלי ספורט שיש בהם הרמה קלה לקשת של כף הרגל. חוץ מזה שהנקע המרגיז בקרסול עדיין עושה את שלו.
אל תדאגו, לערב שבת ויום שבת כבר לבשתי שמלות מהודרות כהרגלי, אבל לפחות להסתובבות ביום שישי בבוקר, הלכתי על הקאז'ול לגמרי. הוכחה שגם אני יכולה ללכת על פשוט.






























יום רביעי, 27 במרץ 2013

ההופעה לערב ליל הסדר

זו ההופעה שלבשתי בהתחלה לליל הסדר. בסוף יצא שהחלפתי כי אורך השמלה, מסתבר, היה קצר מדי ולא מתאים למאורע.:-/ אז החלפתי. ולא, אין לי את התמונות של ההופעה השנייה. בכל זאת. לא מצטלמת בחג. :-) 






אני לובשת:
שמלה: Asos / נעלים: רנואר / חגורה: רנואר / בלייזר: Asos



תוך שאני מצטלמת, קיבלתי עזרה מעוזרת הצלמת הקטנה שלי.... או יותר נכון, האחיינית שלי (מאחותי). נכון להיום ולא לעוד הרבה זמן, היא האחיינית היחידה שלי. אבל בעוד זמן קצר אני אהיה דודה בפעם השנייה (שוב, הודות לאחותי:-)). 
אין לי מילים לתאר כמה היא מדהימה ומקסימה. וכמו תמיד, אני מקנה הרבה מזה להורים שלי, שהמילה השקעה - היא בדיוק המילה לתאר את צורת ההורות שלהם. נכון שיש לה מאגר גנים נאה מאוד, אבל גם לחינוך יש מקום. :-)

ושלא תחשבו שהגנים האופנתיים פוסחים פה... היא חובבת את נעלי העקב שלי, מסוגלת לבלות שעות בבהיה בארון הנעליים שלי, והדבר היחיד שיעצור אותה, הוא העובדה שלפני כשנה נתתי לה זוג קטן שלי, עם עקב נמוך, שהפכו לצעצועי המשחק שלה שבהם היא מסתובבת בכל הבית. 
כפרה עליה.




(מדגמנת ומחקה את דודה מרים). 

חג שמח!!!



פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים