יום חמישי, 28 בפברואר 2013

זו עם השמלה השחורה שמשחקת באור


היי פאשיוניסטיות:-)
תקופת הבחינות הבאה עליי מזמן, עדיין לא לגמרי נסגרה.... נשאר לי עוד מבחן אחרון בסוף השבוע הבא. מגה מבחן אפילו אפשר לומר. בדיני תאגידים. ולמביני עניין זה נורא. ולמי שלא מכיר - אז זה עדיין נשמע רע. בקיצור, קשה וכבד. אבל נצלח גם את זה. 

אם אתן עוקבות אחריי בערוץ אז בוודאי ראיתן שההגרלה של מוצרי פרגו (אקניל ואקסרה) הגיעה לסיומה לאחר שלוש שבועות. היו 16 משתתפות בסה"כ, שזו עלייה קטנה במספר המשתתפות מההגרלה הראשונה בערוץ. אני חייבת להגיד שאחת מהזוכות ממש שימחה את ליבי. האושר והכיף שלה כשהיא גילתה שהיא זכתה...:-) אושר.

בזמן האחרון התחלתי ליצור קשר עם יח"צים. זו הייתה החלטה ממשית ולאחר חשיבה ממושכת החלטתי לנסות. אני לא יודעת אם זה יעבוד, כי אני צריכה כמובן לקבל הזמנות מהיח"צים המדוברים. :-) אני מקווה לקבל הזמנות לא רק למוצרי איפור, אלא גם לתצוגות אופנה כמו של היץ' אנד אם, גולברי וכו'. 

חוץ מזה, ההגרלה של 200 המנויות (כבר 227 מנויות! וואו!!), תכף תעלה. אחרי רגיעה קלה בלימודים אני אעלה את הסרטון והכללים להשתתפות. מבטיחה לכן שזו הגרלה שווה, אז שווה לחכות. :-) 






קרדיגן: היץ אנד או / שמלה: asos / חגורה: asos / מגף: Scope / שרשרת: Top10 / שפתון: MAC  (לא נטול אכזריות), 
איילינר: Wet and wild, מייקאפ: אילמאסק / צלליות: Sleek Makeup


יום שלישי, 19 בפברואר 2013

השמלה המנצחת





שמלה: אסוס / עגילים: Top10  / מגפיים: רנואר

הצד הסקסי הסמוי



לפעמים קשה לי להתחבר לצד הסקסי שבי. למרות שאני יודעת שהוא שם, ואני מתעקשת לא להיות מוחצנת יותר מדי. אין מחשופים (ובתכל'ס גם אין מה לשים בתוך המחשוף), ושהדברים לא יהיו בוטים מדי. ואז יש רגעים כאלה, שאני מגלה כמה שמלה יחסית קצרה, עושה לי את היום. תוסיפו מגף שמרגיש לי כמו טבע שני ועדיין נראה סקסי להפליא, ואין יותר מוצלח מזה. 


שמלה: asos, חגורה: Asos, חולצה: לורד קיטש, מגפיים: טו-גו, עגילים: Top 10.

יום שני, 18 בפברואר 2013

סרטון: מי שיחרר את הארנבונים?


והנה יוזמה קטנה שלי שהצעתי ללובה לפני כשבועיים. היא עזרה לי לגבש את הרעיון, נתנה לו שם וגייסה שמות  מאופרים גדולים בעולם הבלוגספירה. 

every little counts

יום שישי, 15 בפברואר 2013

קליפ לסוף השבוע: קסטרו פוגש את דני הוליווד



למרות שלא "הצלחתי" לקנות בקסטרו דבר מאז שהרמתי את החרם-בעקבות-תעלול-הפרווה שלהם אי שם לפני כמה שנים, אני מודה ומתוודה שהפרסומת הזו פשוט גאונית.
כנראה שלעד אני אנסה למצוא בקסטרו פריטים ידידותיים אבל כל פעם שאני נכנסת אני נותרת עם תאוותי בידי. מלבד נעליים ותכשיטים אין שם דבר למישהי במידתי. והאמינו לי שניסתי. במקרה הכי טוב הרוכסן לא נסגר. במקרה הכי גרוע, לא היה רוכסן ונראתי כמו קונדום אנושי. ולא קונדום סקסי מדי, אם להיות כנה.
הפרסומת הזו, מזכירה לי את החיבה המופרכת לכל מה שמזכיר לי את שנות ה-60. בעיקר תספורת מנופחת, איליינר חתולי, שמלת שיפט קצרה ומגפי גוגו בוטס. אבל גם דני הוליווד עולה לי לראש בהקשר הזה. למרות שאף פעם לא הצלחתי לשרוד את כל הסדרה.




יום שני, 11 בפברואר 2013

עידוכנים, עניינים והגרלה. :-)

נכנסתי לקצב טוב עם ההסרטה לערוץ החדש שלי. ואני ממש שמחה שיש לי כמה תמיד בעבודה. זה ממריץ, זה חדש. ואני תמיד עובד לחדש ולהוסיף עוד. הסרטון האחרון שהועלה הוא סרטון על מוצרים טבעוניים מבית פריגו: אקניל ואקסרה. במיוחד לכבוד החורף המייבש. ;-) אל תפספסו - יש שם הגרלה!





ועוד בקשה קטנה.... הייתי שמחה לעשות סרטון שאלות ותשובות... אז בא לכן לשאול שאלות, אני אשמח. :-)
----

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

סקירה: Sleek new skin revive Foundtion

המוצר: טסטר של מייקאפ נוזלי של סליק
האריזה: יש שישה גרסאות, בכל גרסה יש 5 גוונים שונים, הכוללים תת גוונים: צהובים, נייטרלי (אפור?), וורודים. אריזה פשוטה, כל גוון ארוז בנפרד בטובה לחיצה. מספיקה ל-2-3 שימושים. 
מחיר: 4.5 פאונד
אפשר לקנות: באתר של סליק.

תמונות לפני ואחרי, רק המייקאפ, בלי פידור ואיפור נוסף.

איפור מלא.

חוות דעת: השתמשתי במברשת איפור של ELF מסדרת הסטודיו. המריחה קלה, המייקאפ מתקבע מאוד מהר. לא נמרח אחר כך על הפלאפון. אהבתי את הגימור, אבל לא מדובר במייקאפ "עירום". בהחלט אפשר להרגיש את המריחה שלו כשמורחים אותו.  דרוש פידור ממש קליל. שורד יחסית טוב. נרשמו 8 שעות מוצלחות. אבל לא היה מזיק עוד פידור אחד לקראת סוף היום.
כיסוי: בינוני-גבוה.

סוואצ'ים של כל הגוונים בטסטר השני הכי בהיר (light), לעומת מייקאפים אחרים באוסף.

לסרטון המלא: 



פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים