יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

קייט ספייד - סרטון ניו יורק, סתיו 2012



כמעט שכחתי שמדובר בבית אופנה. :-)
(שאני אגב חובבת מאוד כבר בערך שנתיים ומתה לרכוש איזשהו אייטם צבעוני ומיוחד כבר...) 

תספורת חדשה וסרטון חדש


כן, כן. עברה שנה (!!!) מאז שהסתפרתי לאחרונה ובחיי שהשיער שלי היה צריך את זה. ללא צורה, ללא מרקם, פשוט בלאגן אחד גדול.
הספר עשה עבודה טובה כהרגלו, שהפיקה תספורת שאני מאוד אוהבת. אבל מאוד.
אני לובשת:
שמלה: רנואר
חגורה: רנואר
צמידים: המשביר לצרכן
משקפי שמש: שוק אשדוד
תיק: asos
נעליים (שלא בתמונה): רנואר (דגם ביונסה).

וסרטון חדש!!!




יום שבת, 22 בספטמבר 2012

The one with the tote that said mewo....


אני מודה, תיקים לא היו אהבה כזו גדולה פעם. תיק היה צריך להיות פוקנציונלי. כלומר- מספיק גדול. ואחד שמנת ואחד שחור. זהו. אפילו שיהיה אותו תיק - רק בצבעים שונים כדי להתאים להופעה באופן כללי, או לפחות לא להכאיב בעיניים. כדי שהכל יזרום פחות או יותר. אז כן. זהו.


ואז קניתי את התיק הצבעוני שלי מניין ווסט ומאז היסטוריה. מאז התחלתי לבחון תיקים ואפילו קלאצ'ים. אבוי. אכן צרה צרורה זו. יש בתיקים משהו מאוד מתגמל, הרי זה תמיד פונקציונלי, כל עוד הוא בגודל מינמלי (לא, לא קלאצ'ים) שמספיק לכל הג'אנק שלי. הוא תמיד ישאר איתך, גם במידה 40 וגם במידה 48, ובניגוד אל נעלים - אין דבר כזה תיק לא מכאיב (לכאורה, אבל זה לא פוסט על פיברומיאלגיה וכאבי רוחות, אז שתקתי. :-P).

אבל, כמו בנעליים, אמרתי - אפשר הרבה, אבל זול. מה זה להוציא עכשיו 500 ש"ח על תיק? האם השתגעתי לחלוטיין? וכך, כמובן שלא הוצאתי סכומים כאלה. כמה זה סביר? 100-200 ש"ח. והס, אסוס. הס.

כשיצאה הקולקציה של Jeson Wu לטאגרט (בארה"ב), היה עליה הייפ גדול. מאוד גדול. אבל הייפסטרית שכמותי - לא נדלקת על כל דבר שיש לו הייפ. ואז ראיתי אותו. את הטוט. (בתירגום צולע לעברית: תיק-שק). אבל... באיביי, היכן שניתן להשיג אותו (כי הוא נחטף מהמדפים ביחד עם כל שאר הסחורה שנסחרה לאחר מכן כסחורה מיד ליד), הוא עלה 70 דולר! 
אבל תולי... הוא לא וויתר. תולי קרא לי בשמי. הוא קרא לי בלילות. לא נתן לי מנוח, ולאחר כשבועיים לא יכלתי יותר. תולי זעק אליי. "קני אותי". העניקי לי בית. (ונניח לרגע שיש עוד כמה מאות מתולי ובאיביי לבד בזמנו היו לפחות 25 ליסטינג לאותו תיק ממש). תולי רצה אותי. ואני רציתי אותו. אז מי אני שאתנגד לקולות היקום?
נכנעתי. לובה ריככה את ליבי. 70 דולר אינם הרבה לתיק. אם כי השאלה כמה "שק" הוא וכמה "תיק" הוא. לשמחתי, עם בואו של התיק, גילתי שהוא אכן תיק לתפארת. אפילו עם סוגר, אבזמים ממתכת ועמידות ראויה לשבח. הסתובבתי עם תולי כמעט צמוד בהתחלה, ולאחר מכן הבנתי שיש לשמר אותו ולהשתמש בו במתינות. כשם שתולי- לדאבוני הרב, הוא על רקע שמנת. ומקנבס. אוי. בד שמתכלכך מהר.

אך אל חשש, הוא מקבל שימוש ראוי בהחלט. כשם שאינני מוכנה להשאיר את תולי בארוני. שיתבשם לו שם בבדידותו. הוא נועד לשימוש, ואני - אני אוציא אותו לטיולים. אך אשמור עליו מכל משמר, וכך לא ימצא עצמו על רצפת כיתה מלוכלכת. או בפאב מזוהם. לא, תולי שלי, יישמר.


חצאית: אסוס
עגילים: קסטרו
גופיה: אסוס
תיק: ג'ייסון וו לטאגרט
נעליים: איביי
עליונית תחרה: רנואר.

יום שבת, 15 בספטמבר 2012

What were they thinking - שמלות לאירועים

אני בהחלט יכולה להבין איך נוצר מצב של שמלות קצת... מגוכחות. וכשאני רואה משהו כזה. אני חושבת - אולי, בכל זאת... אפילו שאין מצב שהייתם תופסים אותי מתה בדבר כזה.

ואז יש רגעים...
שבאמת נגמרות לי המילים.

אבל
באמת. נגמרות. לי. המילים. :-/





יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

צבעים מתוכשטים - The Jewel Tones



קשה לדבר על חורף כשאנחנו מזיעים. אבל זה לא סוד שבעולם האופנה, תמיד מציגים את הקולקציה הבאה מוקדם. מוקדם מדי אפילו. ולמרות שמעולם לא נכנעתי לכך כל כך, מצאתי עצמי קונה השבוע מעיל ג'קט דמוי עור לחורף. כן. אני. ולמה? כי המחיר היה ממש טוב, כי הצבע היה משגע, וכי אני יודע שבדרך כלל לוקח לי 3-4 שנים למצוא מעיל חדש שאני אוהבת (ואחרי ניקוי ארון שכלל השלכה של 3 מעילים, החלטתי שמותר לי אחד חדש... מה שאני צריכה להזכיר לעצמי זה שאין צורך בעוד, שכן אני לא ממש חובבת חורף גדולה, ובין כה וכה חם לי כל הזמן.... אז לא באמת צריכה עוד. השאלה אם אני אצליח להתאפק או לא עוד נותרת פתוחה).


אבל, בענין הצבע, אני מרגישה לחלוטין בנוח לדבר. כיוון שמזה זמן רב אני מוצאת עצמי נמשכת חזק מאוד לגוונים צבעוניים שנקראים jewel tones. זה לא סוד שאני חולה על צבע. שקולור בלוקינג הוא רעיון מגניב להחריד בעיני (אבל עדיין קשה ליישום), ושאני מאוד אוהבת צבעוניות אופנתית באופן כללי. זה החיים בשבילי. הצבע הזה.

אז אחרי שראינו את הצבע במגמתו ה"שילובית" (=קולור בלוקינג), ובעונה הקודמת ראינו בעיקר צבעי גלידה (פסטלים כמו מנטה, לימון ואפרסק, וואלה, הכל אוכל! :-)), אני בהחלט חושבת שיש מקום להכניס את הצבעים החזקים והעזים לחורף.
בעבר ציינתי שיצא לי להכנס לכמה חנויות בחורף הקודם או החורף שקדם לו, ולמרות שהייתה נכונה כלכלית ונפשית להוציא את מיטב כספי, מצאתי את עצמי בורחת מהחנות לאור המגוון השחור-אפור ולעיתים קצת סגול הכה מאוד בחורף. גם הצבע היחיד, קרי, הסגול, הוא לא יותר מאיזו גרסה שטופה של בדי ליקרה וכותנה לא מוצלחת.
נכון, אני לא מצפה ממך ללבוש לימון... אבל זהב כהה- בוודאי שכן. נכון, ירקרק לא ממש משדר חורף - אבל ירוק יער עשיר ועוד איך משדר חורף. ורוד וסגול יהיו בגרסתם העמוקה גם כן- בפוקסיה ובחציל נהדרים. וכחול.... כחול גם כן, אבל אנא הימנעו מהנייבי הכה דהוי, זה לא באמת צבע בהגדרה, אלא יותר צבע בייסיק. אלו צבעים נהדרים, שיחמיאו בעיני לכל אישה. רק תבחרו את הצבע היותר מתאים לכן, אבל הגוונים, יחמיאו גם לבהירות וגם לכהות, כי הם פשוט מחיים את הפנים, זורקים אור נהדר.

אז נכון. בעיני אלו צבעים נהדרים לחורף, אבל הם נהדרים גם עכשיו. וכל הזמן בעצם.
היתרון הנוסף של הצבעים הוא בהשתלבות ו"שיתוף הפעולה" שלהם בבגדי ערב, לחתונות וכיוצא בזה. ולאור העובדה שעונת החתונות היא עכשיו-עכשיו, ממש-ממש, אז לא הייתי מהססת ברכישה מתאימה. 

אל תשכחו לשלב כמובן את הפריטים המשלימים, בין אם מדובר בניוד אלגנטי, גוונים מתכתיים נייטרלים (רק לא בגוון הצהוב - קרי הזהוב הכהה), בשחור הקונטרסטי-חזק, או בגוון משלים שיצור לוק קלור בלוקינג. (סגול וירוק-יער לדוג'!:-))

Color block

The colored Jeans:
From: elen-dea
It's all about the shoes:

The little dress

Let's accssoriaze!
From: karamazova.

it'a all in the skirt...
From: chicpoint


what were they thinking? Picasso here we come!


אסוס, פיקאסו התקשר, והוא דורש את השמלה שלו בחזרה.



לא. באמת.
כי לפעמים אני רואה משהו ואני אומרת... "נו, איפשהו, מתישהו, מישהו" זה יכול לעבוד. אולי. אבל זה? בבקשה. תסבירו לי. איפה זה יכול לעבוד??
מכאן. 40 פאונד והיא שלכן.

פרטים עלי

התמונה שלי
Israel
sometimes all a girl needs is a brand new pair of shoes.... 27 year old law student lives in Israel.

קוראים